Informacje o Dziale Obsługi Finansowej Studenta
Dział Obsługi Finansowej Studenta dedykowany jest załatwianiu spraw związanych z opłatami za studia i pomocą materialną dla studentów. Pracownicy DOFSu rozwieją Twoje wątpliwości dot. czesnego, rzetelnie i sprawnie pomogą Ci w złożeniu wniosku np. o stypendium socjalne lub zapomogę oraz, jeśli będziesz tego potrzebować, przygotują dokumenty potwierdzające wnoszenie opłat za studia.
Zapraszamy!
Co załatwisz w Dziale Obsługi Finansowej Studenta?
- wniesiesz podanie w sprawie dot. opłat za studia (przesunięcie terminu, zmiana sytemu płatności itp.);
- złożysz podanie o przyznanie stypendium;
- złożysz wniosek o przyznanie zapomogi;
- odbierzesz zaświadczenie o wnoszeniu opłat za studia;
- otrzymasz fakturę VAT potwierdzającą opłaty czesnego;
- uzyskasz rzetelne informacje dot. zasad wnoszenia opłat za studia i możliwości zmian w tym zakresie;
- otrzymasz wsparcie w procesie ubiegania się o pomoc materialną.
Skontaktuj się z nami
Dokładamy starań, by jak najwięcej spraw załatwiać zdalnie.
Zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego:
- platnosci@dsw.edu.pl
- stypendia@dsw.edu.pl
- kom. 539 670 437, kom. 539 670 431
Stacjonarnie pracownicy DOFS czekają na Ciebie w biurze 107a na I piętrze przy ulicy Strzegomskiej 55 w dniach:
- wtorek: 10:00-14:00
- środa: 10:00-14:00
- czwartek: 10:00-14:00
- sobota: 9:00-14:00
Obsługa stypendialna
Pracowni DOFSu udzielą Ci wszelkich wyjaśnień i wsparcia w procesie ubiegania się o świadczenia pomocy materialnej. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Stypendia i zniżki.
zal1_-_zaswiadczenie_o_dochodach_US_0.doc