Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie, które pomoże Ci zrozumieć, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe w B2B.

Michał Szermelek i Ania Jarosławska, eksperci w marketingu i sprzedaży, przedstawią kluczowe różnice między strategią a taktyką, a także przybliżą tajniki efektywnej współpracy między marketingiem a sprzedażą oraz budowania wartościowych relacji w biznesie.

 

 

Miejsce: Uniwersytet Dolnośląski DSW, Strzegomska 55. Sala 111/112

Termin: 2 grudnia 

Godzina: 9:30 

Czas trwania: 90 minut 

 


Agenda Spotkania: "Planowanie i Strategia Marketingu B2B"
1.    Strategia a taktyka w marketingu B2B - Michał Szermelek 
2.    O współpracy działów marketingu i sprzedaży - Anna Jarosławska
3.    Q&A
 
 
Kilka słów o prelegentach: 

 

Anna Jarosławska
Prezeska firmy Business Elevate, przedsiębiorczyni, mentorka i managerka sprzedaży, która łączy dbałość o ludzi z osiąganiem konkretnych wskaźników, takich jak rentowność, przychody i konwersja. Posiada doświadczenie w korporacjach oraz jako konsultantka w startupach. Z pasją wspiera firmy rodzinne w obszarze sukcesji i procesowości. W podcaście "Sprzedaż. Liczby. Ludzie." dzieli się wiedzą na temat analityki i zarządzania. 
 
Michała Szermelka 
Konsultant do spraw marketingu B2B specjalizujący się w obszarze strategii marketingowej. Żyje z doradzania polskim firmom B2B w obszarach takich jak budowanie marki, pozyskiwanie klientów biznesowych, tworzenie skutecznych treści i realnych wyróżników. Autor “9 praw marketingu B2B”. 
 

Czytaj więcej