Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie, które pomoże Ci zrozumieć, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe w B2B.
Michał Szermelek i Ania Jarosławska, eksperci w marketingu i sprzedaży, przedstawią kluczowe różnice między strategią a taktyką, a także przybliżą tajniki efektywnej współpracy między marketingiem a sprzedażą oraz budowania wartościowych relacji w biznesie.
Miejsce: Uniwersytet Dolnośląski DSW, Strzegomska 55. Sala 111/112
Termin: 2 grudnia
Godzina: 9:30
Czas trwania: 90 minut
Agenda Spotkania: "Planowanie i Strategia Marketingu B2B"
1. Strategia a taktyka w marketingu B2B - Michał Szermelek
2. O współpracy działów marketingu i sprzedaży - Anna Jarosławska
3. Q&A
Kilka słów o prelegentach:
Anna Jarosławska
Prezeska firmy Business Elevate, przedsiębiorczyni, mentorka i managerka sprzedaży, która łączy dbałość o ludzi z osiąganiem konkretnych wskaźników, takich jak rentowność, przychody i konwersja. Posiada doświadczenie w korporacjach oraz jako konsultantka w startupach. Z pasją wspiera firmy rodzinne w obszarze sukcesji i procesowości. W podcaście "Sprzedaż. Liczby. Ludzie." dzieli się wiedzą na temat analityki i zarządzania.
Michała Szermelka
Konsultant do spraw marketingu B2B specjalizujący się w obszarze strategii marketingowej. Żyje z doradzania polskim firmom B2B w obszarach takich jak budowanie marki, pozyskiwanie klientów biznesowych, tworzenie skutecznych treści i realnych wyróżników. Autor “9 praw marketingu B2B”.