Już we wrześniu kolejna edycja dni otwartych studiów podyplomowych "O biznesie z praktykami".
Tym razem webinary poprowadzą:
Janina Bąk | Anna Ledwoń-Blacha | dr Beata Rajba
Zapisz się już dziś!
W czasie Dni Otwartych Studiów Podyplomowych DSW „O biznesie z praktykami” będzie można wysłuchać wystąpień na następujące tematy:
05.09.2022, 18:00 | Trendy to coś więcej, niż myślisz | Anna Ledwoń-Blacha
Czym są, jak szukać i jak wykorzystywać w marketingu i w praktyce. Kto zajmuje się trendami na co dzień. I czy Ty również możesz przewidywać przyszłość?
06.09.2022, 18:00 | Do sklepu idzie myśliwy, a wraca jeleń – jak wpadamy w pułapkę reklam? | dr Beata Rajba
Kończy się właśnie letni sezon przecen, nasze kobiece szafy zapewne puchną od nowych ubrań (męskie zaś wzbogaciły się o kilka ciekawych gadżetów), a na dodatek wypełnia nas samozadowolenie, ze upolowaliśmy tyle okazji. Niestety! Marketingowcy zadowoleni są znacznie bardziej 😊 Dr Beata Rajba zabierze nas w krótką podróż po najczęstszych i najskuteczniejszych chwytach reklamowych i promocyjnych, które sprawiają, że stajemy się wspólnikami twórców reklam w zamachu na naszą kieszeń: słowami-kotwicami, przekazami pod- i okołoprogowymi, niedostępnością (której skuteczność widzieliśmy przy okazji niedawnego „kryzysu cukrowego”), wzajemnością i kilkoma jeszcze innymi sztuczkami, na które czasem przyjemnie jest się dać nabrać.
15.09.2022, 18:00 | Nie tylko koty z chlebem na głowie i myszojeleń. Do czego jeszcze mogą nam się przydać social media? | Janina Bąk
W świecie internetu, w którym wiadomości ze świata przeplatają się ze zdjęciami kotów z chlebem na głowie, piosenką o myszojeleniu i filmami z kozą przebraną za księżniczką najcenniejszą walutą jest… uwaga. W języku angielskim mówi się nawet „pay attention” – „zapłać uwagą”. W tej prezentacji porozmawiamy o tym, jak tworzyć treści i zarządzać własną marką osobistą w sieci, w taki sposób, by zdobyć zainteresowanie i zaangażowanie naszych czytelników, a także osiągnąć nasze zawodowe i osobiste cele. Również, ale nie tylko z pomocą kotów umiłowanych w nakryciach głowy zrobionych z pieczywa.
Prelegentki:
Janina Bąk
Od siedmiu lat - komendantka komedii w JaninaDaily.com. Panga biznesu w firmie Janina Daily spółka z żadną odpowiedzialnością. Steven Spielberg statystyki na kanale YT „Statystycznie rzecz biorąc”. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:
- Jej książka „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla” w rok sprzedała się w liczbie 120 000 egzemplarzy i przebiła w topce Empiku wszystkie części sagi erotycznej Blanki Lipińskiej, co technicznie rzecz biorąc czyni z niej Blankę Lipińską statystyki.
- Nagrania z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin i TEDx Katowice, mają ponad 110 000 wyświetleń każde. To pierwsze było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka
- Oprócz Polski, występowała również w Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.
- Wyplotła kiedyś koszyków z kabanosów na FB Lajwie, a 85000 osób to obejrzało, co jest ostateczną odpowiedzią na pytanie jej mamy: „Janina, a co ty będziesz robić po tym doktoracie?”
Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi uczyć ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić.
dr Beata Rajba
Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu kampanii reklamowych i społecznych. Prowadziła kursy psychologii reklamy m.in. na Akademii Sztuk Pięknych i w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.
Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.
Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w harmonogramie.