Już w czerwcu startujemy z nową odsłoną cyklu webinarów z ekspertami.

Nowa edycja będzie kierowana nie tylko do osób ze świata biznesu, ale i pedagogów.

 

Zapisz się już dziś i otrzymaj darmowy dostęp do dowolnego spotkania z ekspertem.

 

Link do zapisów

 


Kogo spotkasz online w tym roku?

 

Szymon Mierzwa

27.06.2023, 18:00 | 5 modeli zarabiania na marce osobistej

 

Czy, aby zarabiać w sieci, wystarczy stworzyć profile w mediach społecznościowych i regularnie generować content? Jak to się dzieje, że niektórzy użytkownicy wypracowują w jeden dzień zysk stanowiący wielokrotność średnich miesięcznych zarobków w Polsce? A to wszystko bez dodatkowego produktu, a jedynie dzięki marce osobistej.

 

Dowiedz się już teraz:

  • jak stworzyć skutecznie działającą w sieci markę osobistą,
  • jak uczynić swoją markę osobistą głównym źródłem dochodów,
  • jakie są modele zarabiania na marce osobistej oraz który z nich będzie idealny dla Ciebie.

 

Kilka słów o prelegencie:

 

Szymon Mierzwa, Personal Brand Expert. Twórca kursów online. Wykładowca na własnej Akademii. Autor książki pt. “Zarabiaj kiedy śpisz". Pomaga budować dochodowe Marki Osobiste w Internecie.

 

  • Swój kurs „Marka Osobista na Instagramie” sprzedał już  za ponad 1 500 000 zł.
  • W samym 2022 roku wygenerował sprzedaż na ponad 1 000 000 zł. 
  • Najlepsza Kampania to 180 000 zł w 14 dni.

 

Jego klientami byli m.in Maciej Orłoś, Tomasz Kammel, Mama Lekarz, Mamologia, Odnova. Szkolił z Instagrama i działań reklamowych takie firmy: RMF FM, CENEO, Polsat, Apart i wiele innych znanych marek i ludzi.

 

Więcej o ekspercie:

Facebook

Instagram

 

 

 

dr hab. Piotr Mikiewicz, prof. Uniwersytetu DSW

20.06.2023, 18:00 | Dlaczego uczniom i nauczycielom się nie chce i jak to zmienić?

 

Edukacja szkolna jest szczególnym rodzajem spotkania. Nauczyciele i uczniowie spotykają się w celu realizacji jedynego w swoim rodzaju zadania – jedni mają nauczać, inni mają się uczyć. W idealnym świecie obie strony z wypiekami na twarzy współpracują w cudownej podróży rozwoju i zdobywania nowych umiejętności. W rzeczywistości jednak częste są obrazki zniechęcenia, zmęczenia, wypalenia – i to po obu stronach szkolnego świata. Podczas webinaru przyjrzymy się uwarunkowaniom tego zjawiska i zastanowimy się, czy jest jakiś sposób na zwiększenie motywacji nauczycieli i uczniów.

 

Kilka słów o prelegencie:

Socjolog edukacji, wykładowca na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Zajmuje się społecznymi uwarunkowaniami funkcjonowania edukacji, procesami kształtowania biografii przez edukację oraz relacjami edukacji i struktury społecznej.


Autor wielu opracowań naukowych dotyczących funkcjonowania systemu edukacji, ekspert współpracujący z władzami oświatowymi (krajowymi, regionalnymi i lokalnymi) w zakresie kreowania polityki edukacyjnej i wdrażania innowacji edukacyjnych. Posiada doświadczenie we wdrażaniu projektów nakierowanych na budowanie kompetencji kluczowych oraz wspieranie rozwoju młodzieży ze szczególnymi uzdolnieniami. Współtworzył Zintegrowaną Strategię Umiejętności 2030,  i Wrocławską Strategię Edukacyjną. Koordynuje pracami nad przygotowaniem Dolnośląskiej Strategii Rozwoju Edukacji Zawodowej. 


Jest członkiem zarządu Sekcji Socjologii Młodzieży i Edukacji Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Pełnił funkcję koordynatora Sociology of Education Research Network w ramach European Sociological Association. Był stypendystą Fundacji na rzecz Nauki Polskiej.


Opublikował m.in.: Will schooling ever change. Distance Learning and the COVID-19 Pandemic [z Martą Jurczak-Morris] [2023], Socjologia edukacji. Teorie, koncepcje, pojęcia [2016], Kapitał społeczny i edukacja. Perspektywy teoretyczne i aplikacje empiryczne [2014], Szczęśliwy traf. Edukacja w procesie adaptacji migrantów z Polski w Wielkiej Brytanii [z Alicją Sadownik] [2014], Społeczne światy szkół średnich – od trajektorii marginesu do trajektorii elit, [2005]; Młodzież w zreformowanym systemie szkolnym [z Jarosławem Domalewskim], [2004].

 

 

 

dr Paweł Prociów

28.06.2023 | AI i inne technologie w miejscu pracy

 

Czy Sztuczna Inteligencja (AI) faktycznie zastąpi nas w pracy? Czy dopóki ten moment nie nastąpi jesteśmy w stanie ją wykorzystać jako sposób na usprawnienie swojego dnia w biurze? Co mogą zrobić dla nas inne technologie w miejscu pracy? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć podczas mojego webinaru na temat technologii w miejscu pracy oraz szczególnej roli AI. Przede wszystkim czy chatGPT będzie taką rewolucją jaką wszyscy wydają się wieszczyć czy może podąży drogą innych technologii o których było głośno w ostatnich latach. Nie zabraknie opowieści zagrożeniach jakie niesie ze sobą rozwój AI zarówno tu i teraz jak w bliższej i dalszej przyszłości, w miarę jak coraz więcej ludzi będzie korzystać z narzędzi opartych o AI.

 

Kilka słów o prelegencie:

Ekspert z zakresu nowych technologii, aplikacji mobilnych, IT i technologii w medycynie. Specjalizuje się w nowych technologiach, w szczególności w aplikacjach mobilnych oraz szeroko pojętym Internecie Rzeczy (IoT). W swoim życiu pracował dla dużych firm takich jak Qualcomm lub Huawei w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz w Polsce. Ma tytuł doktora otrzymany od uniwersytetu w Nottingham za badania nad zastosowaniem dobrodziejstw nowoczesnych technologii w diagnozowaniu schorzeń psychicznych. Aktualnie współpracuje z wieloma startupami IT w obszarze technologii dla marketingu, medycyny oraz tzw. Big Data.

 


Co jeszcze zyskujesz?

 

1.

ZAŚWIADCZENIE UDZIAŁU

stanowiące dowód Twoich dążeń do pogłębienia posiadanej wiedzy i kompetencji.

 

 

2.

DOSTĘP DO WEBINARÓW

z czołowymi nazwiskami polskiego świata marketingu i social mediów, które nagraliśmy z myślą o Tobie.

 

 

A są to:

 

JANINA BĄK

Nie tylko koty z chlebem na głowie i myszojeleń. Do czego jeszcze mogą nam się przydać social media

statystyczka, autorka książek i bloga Janina Daily

 

 

ANNA LEDWOŃ-BLACHA

Trendy to coś więcej, niż myślisz

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.

 

 

DR BEATA RAJBA

Do sklepu idzie myśliwy, a wraca jeleń – jak wpadamy w pułapkę reklam?

wykładowczyni na kierunku Psychologia w biznesie na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW

 

 

MIKOŁAJ WINKIEL

Narzędzia, które pomogą lepiej zrozumieć marketing i analitykę – wprowadzenie

Brand24, Chief Evangelist, specjalista z zakresu marketingu, internetu i mediów społecznościowych, wykładowca na kierunku studiów podyplomowych Personal Branding na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW

 

 

Dlaczego jeszcze warto wziąć udział?

  • poznasz świeże spojrzenie na istotne aspekty Twojej branży,
  • zyskasz możliwość zadania nurtujących Cię pytań ze sfery zawodowej,
  • poszerzysz dotychczasowe kompetencje.

 

Jeśli nie znalazłeś obszaru, który Cię interesuje, zapoznaj się z naszą ofertą kierunków studiów podyplomowych. Znajdziesz je pod LINKIEM.

 

Czytaj więcej