Cykl darmowych webinarów z ekspertami
W dniach 20-22 czerwca 2022 odbędą się Dni Otwarte Studiów Podyplomowych Dolnośląskiej Szkoły Wyższej "O biznesie z praktykami". Stanowią one doskonałą okazję do zdobycia wiedzy na temat możliwości kształcenia po obronie pracy licencjackiej lub magisterskiej oraz w dowolnym momencie kariery zawodowej.
W ramach tegorocznej edycji czekają na Was 3 spotkania w formie online, które poprowadzone będą przez ekspertów i praktyków biznesu z branż, takich jak HR, marketing, PR i social media.
Wśród tegorocznych prelegentów znajdują się:
W czasie Dni Otwartych Studiów Podyplomowych DSW „O biznesie z praktykami” będzie można wysłuchać wystąpień na następujące tematy:
- 20.06.2022 godz. 18:00 | Edukacja przyszłości. Technologie cyfrowe, które zmienią proces kształcenia | Marcin Kowalski, CEO & Co-founder w Human Partner, wykładowca i manager kierunku studiów podyplomowych Akademia Cyfrowej Edukacji w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.
Nowe technologie zmieniają oblicze edukacji w Polsce i sposób kształcenia osób dorosłych. Sztuczna inteligencja (AI), wirtualna rzeczywistość (VR) – to tylko niektóre rozwiązania technologiczne, które mają zastosowanie w procesach zdobywania wiedzy oraz rozwijania umiejętności. Podczas spotkania ekspert opowie, jak przygotować się na zmiany cyfrowe. Dowiemy się również, jaką propozycję przygotowała nasza uczelnia dla osób, które chcą przekwalifikować się i zdobyć nowy zawód - Edukatora cyfrowego. - 21.06.2022 godz. 18:00 | Dlaczego klasyczny lejek sprzedażowy to za mało, czyli jak projektować ekosystem komunikacji e-commerce? | Jakub Węgrzyn, Rawlplug, PR & Social Media Manager, ekspert w zakresie kreowano wizerunku, digital marketingu i mediów społecznościowych. W trakcie webinaru dowiesz się: Jak zmienić jednostronny układ komunikacji marki w koło zamachowe, które napędzi sprzedaż online? Na czym polega koncepcja flywheel marketing i po co ją wdrażać? Z jakich narzędzi i programów warto korzystać, aby efektywnie prowadzić e-commerce? To już passé, czyli które rozwiązania w zakresie social mediów i influencer marketingu przeszły do lamusa? Paid, owned, earned media - jak utrzymać równowagę działań e-marketingowych w niepewnych czasach?
- 22.06.2022 godz. 18:00 | Narzędzia, które pomogą lepiej zrozumieć marketing i analitykę – wprowadzenie | Mikołaj Winkiel, Brand24, Chief Evangelist, specjalista z zakresu marketingu, internetu i mediów społecznościowych, wykładowca na kierunku studiów podyplomowych Personal Branding w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Ekspert opowie kilka słów o wykorzystaniu narzędzi do identyfikacji problemów jakie trapią każdy biznes i pokażę na przykładach jak można takie problemu łatwo rozwiązać.
Marcin Kowalski - współzałożyciel i prezes zarządu Human Partner, firmy świadczącej usługi szkoleniowo – doradcze za pomocą narzędzi cyfrowych, m.in. symulacji immersyjnych (VR). Spółka jest laureatem międzynarodowej i prestiżowej nagrody Komisji Europejskiej - VET Excellence Awards 2018 – za najlepszy program kształcenia w miejscu pracy w Europie. Zajmuje się doradztwem biznesowym dla liderów firm poszukujących przewag konkurencyjnych dzięki innowacjom. Jest certyfikowany konsultantem Facilitation Foundation (certyfikat APMG International). Przewodniczący Rady ds. EdTech Konfederacji Lewiatan, gremium skupiającego innowacyjne firmy z sektora edukacji cyfrowej w Polsce. Jako ekspert uczestniczy w pracach Grupy Roboczej ds. sztucznej inteligencji (GRAI) przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Centrum GovTech oraz w Grupie ds. KIS 12 Inteligentne technologie kreacyjne przy Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
Jakub Węgrzyn - Ekspert w zakresie kreowano wizerunku, digital marketingu i mediów społecznościowych.
Doświadczenie zdobywał w agencjach public relations i domu mediowym, pracując dla topowych brandów w Polsce i za granicą. Zajmował się przygotowaniem strategii kreatywnych, planowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych oraz bezpośrednią współpracą z influencerami. Prowadził szkolenia z zakresu budowania marki i social mediów. Obecnie po stronie klienta - odpowiedzialny za wdrożenie strategii digital w Polsce i na rynkach zagranicznych. Prywatnie pasjonat sztuki współczesnej i gry na pianinie, zakochany w historii swojego miasta wrocławianin.
Mikołaj Winkiel - Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej. Prowadzi część warsztatów narzędziowych.
Dołącz do Dni Otwartych SP i przekonaj się, że Twoja zawodowa przyszłość zaczyna się po dyplomie.
Liczba miejsc ograniczona!
Linki do webinarów zostaną przesłane drogą mailową najpóźniej 2 dni przed wydarzeniem. Na wypadek braku informacji prosimy sprawdzić także folder spam.
Zastrzegamy możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie webinarów.
Spotkania z praktykami biznesu wyposażą Cię w niezbędną wiedzę oraz jasno wskażą, jakie są największe atuty nauki w ramach studiów podyplomowych w DSW, gdzie do wyboru jest ponad 90 kierunków. To doskonałe rozwiązanie, jeśli:
- Szukasz nowej ścieżki spełnienia zawodowego?
- Chcesz poszerzyć obecne kompetencje i zwiększyć swoją wartość na rynku pracy?
- Planujesz zainwestować w rozwój pracowników swojej firmy i poszukujesz dla nich ciekawych obszarów kształcenia?