Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Rozumienia i przetwarzania praktykowanych w organizacji procedur komunikacyjnych w zakresie jej wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego (reklama, public relations, branding)
- Zakresu prac i kompetencji różnych organizacji i firm z branży kreatywnej
- Projektowania, także graficznego, wspomagającego wizerunek organizacji i jej marki na rynku.
- Budowania kompetencji własnych i wiedzy w zakresie komunikacji, gospodarki, marketingu oraz mediów
- Innowacyjności i kreatywności w komunikacji medialnej
- Zarządzania celami i budowania własnej pozycji na rynku mediów.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu
- menedżer ds. kreacji
- Account Manager w agencji reklamowej
- szef zespołu kreatywnego
- Brand Manager
- kierownik ds. insights
- właściciel agencji marketingowej/reklamowej.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Absolwenci specjalności związanych z dziennikarstwem i PR pracę znajdują zazwyczaj w agencjach reklamowych, PR-owskich i kreatywnych oraz realizują ciekawe projekty biznesowe
- Podczas studiów zapoznasz się z najnowszymi trendami i badaniami dotyczącymi rynku mediów, Public Relations, reklamy i kreowania wizerunku.
- Jako wykładowców na specjalnościach związanych z reklamą, public relations i komunikacją zatrudniamy specjalistów z dużym doświadczeniem praktycznym, mających znaczący dorobek w tej branży.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 14 listopada
czesne już od
460
426
miesięcznie
Zapisując się do 14 listopada promocja zyskujesz:
● 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 395 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
- marketing i PR – definicje, techniki, narzędzia
- branding
- projektowanie komunikacji
- identyfikacja wizualna
- prawo autorskie w reklamie i PR
- komunikacja w organizacji
- design wizualizacji.