Co zyskujesz, studiując Dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

- Wykładowcy, którzy prowadzą zajęcia, to doświadczeni dziennikarze, eksperci z dziedziny mediów społecznościowych, PR i kreowania wizerunku
- Zajęcia odbywają się w studiu telewizyjnym, pracowniach multimedialnych, komputerowych i fotograficznych oraz w laboratorium dźwięku.

- Zdobywasz umiejętności tworzenia przekazów medialnych radiowych, filmowych i telewizyjnych, fotograficznych oraz tekstowych. Poznajesz techniczną obsługę sprzętu związanego z ich tworzeniem, np.: kamer, aparatów fotograficznych, urządzeń do realizacji dźwięku czy dronów oraz obróbki tych materiałów w procesie postprodukcji.
- Do realizacji projektów studenckich będziesz mógł korzystać ze sprzętu zgromadzonego w laboratoriach i pracowniach uczelni.

- Podczas zajęć przygotowujemy studentów do pracy w mediach, symulując faktyczne warunki ich funkcjonowania. Dzięki temu nasi studenci już w trakcie studiów poznają pracę dziennikarza od strony praktycznej.
- Nasze specjalności tworzyliśmy jako pierwsi na rynku, dbając o ich unikalny charakter i inspirując wiele uczelni państwowych i prywatnych. Na bieżąco dostosowujemy specjalności do zmieniających się wymagań rynku pracy.

Dodatkowe atuty kierunku:
- Kierunek ma akredytację Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Oznacza to, że program kształcenia, kadra dydaktyczna oraz organizacja dydaktyki na kierunku zostały pozytywnie ocenione przez ekspertów z dziedziny kierunku studiów.
- Kierunek studiów Dziennikarstwo i komunikacja społeczna DSW zajął 5. miejsce w Polsce w rankingu "Perspektyw" w zestawieniu wszystkich uczelni w roku 2021.

- Jako wykładowców na specjalnościach związanych z reklamą, public relations i komunikacją zatrudniamy specjalistów z dużym doświadczeniem, mających znaczący dorobek w tej branży.
- Wśród prowadzących zajęcia znajdują się: Wiesław Gałązka, wybitny specjalista marketingu politycznego, autor książek, wielokrotnie cytowany przez ogólnopolskie media, Marek Zimnak, prezes Stowarzyszenia PROM, autor licznych książek i artykułów, a także wielu innych znakomitych wykładowców, specjalistów do spraw reklamy, fotografii, radia i telewizji oraz internetu.

Według danych z GUS, dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW jest najczęściej wybieranym kierunkiem dziennikarskim wśród uczelni na Dolnym Śląsku!
Posłuchaj, co o studiowaniu dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW mówi nasza studentka Valeria.
Dowiedz się, dlaczego Agnieszka wybrała dziennikarstwo na naszym uniwersytecie, na specjalności komunikacja wizerunkowa i reklama.
Nasza studentka Goodness o kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Posłuchaj wrażeń Valerii ze studiów na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Czego się nauczysz?
Tworzyć content w mediach społecznościowych: na FB, Instagramie, twitterze,a także korzystać z pakietu google analytics, SEO oraz z internetowych narzędzi marketingowych.
Zapoznasz się z najnowszymi trendami i badaniami dotyczącymi rynku mediów, public relations, reklamy i kreowania wizerunku.
Będziesz miał okazję tworzyć oryginalne kampanie informacyjne i promocyjne, unikalne blogi i strony internetowe oraz dowiesz się, jak zarządzać profilami osobistymi i instytucjonalnymi w najważniejszych mediach społecznościowych.

Zobacz specjalności na tym kierunku
Specjalności:
Content writing and copywriting z elementami AI
Stacjonarne
Niestacjonarne
Nowość
Od marca
od 522 zł
Digital i social media
Stacjonarne
Niestacjonarne
Nowość
Od marca
od 522 zł
Dziennikarstwo sportowe i motoryzacyjne
Stacjonarne
Niestacjonarne
Od marca
od 522 zł
Dziennikarstwo telewizyjne i radiowe
Stacjonarne
Niestacjonarne
Od marca
od 522 zł
Komunikacja wizerunkowa i reklama z elementami AI
Stacjonarne
Niestacjonarne
Nowość
Od marca
od 522 zł
Produkcja i realizacja dźwięku
Stacjonarne
Niestacjonarne
Od marca
od 522 zł
Program studiów
Program na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna zawiera m.in. zagadnienia, takie jak:
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.