Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Redagować informacje prasowe i teksty dla podmiotów internetowych (blogi, newsletter, strony internetowe)
- Organizować eventy medialne, obsługiwać media społecznościowe
- Poznasz elementy produkcji podmiotów medialnych w internecie
- Zdobędziesz wiedzę o sposobach budowania wizerunku dzięki zastosowaniu narzędzi i mediów internetowych
- Poznasz różne formy monitoringu internetu i mediów bardziej tradycyjnych
- Nauczysz się budować przekazy reklamowe i wspierać wizerunek swojej firmy przy użyciu rozmaitych technik multimedialnych
- Poznasz zasady działania w kryzysie organizacyjnym.
Praca dla Ciebie:
- agencjach marketingowych, kreatywnych, promocyjnych i public relations
- firmach i organizacjach społecznych i samorządowych na stanowiskach specjalistów komunikacji
- portalach internetowych
- charakterze rzecznika prasowego, specjalisty public relations przedsiębiorstw, działów administracji publicznej i samorządowej.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Absolwenci tej specjalności otrzymywali ogólnopolskie nagrody, wygrywali staże w agencjach międzynarodowych i krajowych. Są obecnie pracownikami praktycznie wszystkich najważniejszych mediów w Polsce. Znajdziesz ich również w działach rzeczników prasowych i departamentach komunikacji wielu wrocławskich i dolnośląskich firm i organów administracji samorządowej
- W ramach zajęć studenci specjalności tworzą oryginalne kampanie informacyjne i promocyjne, tworzą unikalne blogi i strony internetowe, zarządzają profilami osobistymi i instytucjonalnymi w najważniejszych mediach społecznościowych.
Program studiów
- kreacja wizerunku publicznego i medialnego
- monitoring mediów – efekt medialny
- lobbing i sponsoring
- techniki pracy dziennikarza
- informacja prasowa, konferencja prasowa
- warsztat językowy: rodzaje i gatunki dziennikarskie
- content marketing – tworzenie tekstów do social mediów.