Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność? 

  • Nauczysz się pozyskiwać klientów indywidualnych i biznesowych, stosując nowoczesne techniki sprzedażowe i budując trwałe relacje z odbiorcami w różnych branżach. 

  • Poznasz zasady handlu krajowego i międzynarodowego, dzięki którym zrozumiesz, jak działa sprzedaż w różnych sektorach i na rynkach globalnych. 

  • Dowiesz się, jak wykorzystać CRM i inne aplikacje sprzedażowe, by lepiej zarządzać procesem sprzedaży oraz budować bazy klientów w sposób efektywny. 

  • Opanujesz techniki wirtualizacji sprzedaży, które pozwolą Ci działać w cyfrowych środowiskach, skutecznie sprzedając produkty i usługi online. 

  • Poznasz narzędzia z zakresu design thinking, dzięki którym będziesz potrafił tworzyć produkty i usługi odpowiadające na realne potrzeby klientów. 

  • Zdobędziesz wiedzę o neuromarketingu, aby zrozumieć psychologię konsumentów i stosować ją w tworzeniu strategii sprzedażowych i kampanii reklamowych. 

 

Praca dla Ciebie: 

  • Pracuj jako specjalista ds. sprzedaży B2B. Nawiązuj współpracę z firmami, buduj trwałe relacje i negocjuj kontrakty, wykorzystując nowoczesne techniki sprzedażowe. 

  • Zostań menedżerem sprzedaży międzynarodowej. Opracowuj strategie eksportowe, rozwijaj relacje z partnerami zagranicznymi i wprowadzaj produkty na nowe rynki. 

  • Pracuj jako ekspert ds. CRM. Zarządzaj systemami do obsługi klienta, analizuj dane i optymalizuj procesy sprzedaży, by zwiększyć satysfakcję klientów. 

  • Bądź doradcą w dziedzinie neuromarketingu. Pomagaj markom zrozumieć, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, i wspieraj kampanie sprzedażowe oparte na badaniach psychologicznych. 

  • Zatrudnij się jako specjalista ds. merchandisingu. Planuj ekspozycje produktów w sklepach, by przyciągały klientów i zwiększały sprzedaż zgodnie z zasadami psychologii zakupów. 

  • Zostań konsultantem ds. design thinking. Pracuj nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla firm, projektując produkty i usługi zgodne z potrzebami klientów oraz rynkowymi trendami. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 24 kwietnia
czesne już od
502
435
miesięcznie

Zapisując się do  24 kwietnia zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


 

Program studiów

Wybrane zajęcia specjalnościowe: 

  • Strategie i plany sprzedażowe 

  • Wirtualizacja handlu 

  • Merchandising 

  • Zarządzanie agencją marketingową – gra biznesowa Revas 

  • Handel krajowy i międzynarodowy 

  • Standardy obsługi klienta 

  • Współczesne techniki sprzedażowe 

  • CRM i inne oprogramowanie w sprzedaży 

Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF