Jestem badaczem i wykładowcą akademickim na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Moją karierę naukową rozpocząłem na studiach socjologicznych, dzięki czemu zbudowałem szeroką wiedzę na temat ilościowych i jakościowych metod badawczych. Moje umiejętności analizy danych rozwijałem w projektach naukowych, które na początku skupiały się na badaniach rynku. Jednak od zawsze priorytetem dla mnie była tematyka związana ze światami wirtualnymi i nowymi mediami. Współpracowałem przy projektach badawczych, takich jak „Kruche Awatary? Reprezentacje niepełnosprawności w grach wideo”, który zakończył się publikacją monografii naukowej, której byłem współautorem.
Moje zainteresowania naukowe obejmują wszystkie aspekty tworzenia gier, od mechaniki po narrację. Aktualnie pracuję z międzynarodową grupą badaczy i game designerów nad projektami gier wideo, które wspierają osoby ze szczególnymi potrzebami. Przygotowuję się do obrony rozprawy doktorskiej na temat roli gier wideo w życiu osób z niepełnosprawnościami. Dzięki wiedzy i doświadczeniom zebranym w procesie tworzenia rozprawy doktorskiej, skupiam się teraz na tworzeniu i analizie środowisk przyjaznych dla wszystkich użytkowników mediów i technologii, szczególnie dla osób z niepełnosprawnościami.
W ramach mojej pracy na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW prowadzę zajęcia z zakresu Mediów Kreatywnych, gdzie przekazuję studentom wiedzę zgromadzoną w trakcie moich działań naukowo-badawczych. Pełnię również rolę tutora akademickiego, aby wesprzeć studentów w ewentualnych problemach, które mogą pojawić się na ich drodze.
Prywatnie jestem zapalonym graczem i pasjonatem wypraw rowerowych.