dr Karolina Reinhard
Dr Karolina Reinhard

Menedżerka kierunku pedagogika I i II stopnia, z wykształcenia pedagożka i ekonomistka. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. 
Zajmuje się pedagogiką szkoły, indywidualizacją kształcenia i alternatywami edukacyjnymi, a ostatnio również pedagogiami pomocy wzajemnej oraz strategiami uczenia się w miejscu pracy. Współpracuje ze szkołami, brała udział w projektach zajmujących się ewaluacją szkół, wsparciem merytorycznym (np. modelowa szkoła ćwiczeń) oraz wprowadzaniem glottodydaktyki do programu studiów. Członkini zespołów realizujących projekty oświatowe, m.in. przygotowującego strategię oświatową dla Wrocławia, w projekcie Erasmus plus Learning for Life z branży szkolnictwa zawodowego, w projekcie Dolnośląska Strategia Rozwoju Edukacji Zawodowej.
 

Dr Karolina Klimkiewicz

Doktor nauk społecznych, psycholog, pedagog, socjoterapeutka, specjalista od przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz terapeutka rodzin i par. Absolwentka Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetu SWPS. Od 14 lat pracuje w obszarze edukacyjnym i pomocowym. Zaczynała jako asystent psychologa w Ośrodku Interwencji Kryzysowej. Pracowała jako wychowawca w domu dziecka, pedagog szkolny i socjoterapeutka w placówce opiekuńczo wychowawczej pobytu dziennego. Obecnie pracuje jako psycholog szkolny w liceum, szkoleniowiec edukacyjny oraz psycholog rodzinny, jak i autorka książek naukowych i beletrystyki. Jej zainteresowania naukowe oscylują głównie wokół diagnozy i terapii adolescentów, procesu decyzyjnego i jego znaczenia w procesie terapii zaburzeń depresyjno-lękowych

dr Agnieszka Szymajda

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, artysta muzyk- flecistka i muzykoterapeutka.  Absolwentka Wydziału Instrumentalnego Akademii Muzycznej w Łodzi oraz Podyplomowych Studiów Muzykoterapii Akademii Muzycznej we Wrocławiu. Wykładowca na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu. Wieloletnia Przewodnicząca Stowarzyszenia Muzykoterapeutów Polskich i przedstawicielka Polski w Europejskiej Federacji Muzykoterapii (EMTC). Od wielu lat prowadzi muzykoterapię w dziennym ośrodku rehabilitacji dla dzieci oraz w kilku wrocławskich przedszkolach Jest autorką publikacji naukowych z dziedziny muzykoterapii,  w tym monografii i licznych artykułów. Do jej głównych zainteresowań naukowych należą muzykoterapia dzieci z różnorodnymi dysfunkcjami i utrudnieniami rozwojowymi oraz muzyka jako przestrzeń doświadczania siebie i innych w kontekście terapeutycznym i edukacyjnym.  

dr Marcin Starnawski

Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki (UD DSW), absolwent socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego, studiował w Uniwersytecie Oksfordzkim oraz w Uniwersytecie Północnej Karoliny (USA). Absolwent programu Master of Didactics in Excellent Teaching w Uniwersytecie Aarhus w Danii. Członek Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego, Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz European Society for Research on the Education of Adults (koordynator w ESREA Migration, Transnationalism and Racisms Network). Zajmuje się problematyką tożsamości, wielokulturowości, uprzedzeń i dyskryminacji oraz edukacją „systemową” i alternatywną w ujęciu porównawczym (historycznym i międzynarodowym). Laureat nagrody im. Prof. Ireny Lepalczyk za najlepszą książkę z pedagogiki społecznej w 2018 roku. Publikował w renomowanych czasopismach naukowych, m.in. „British Journal of Sociology of Education”, „Higher Education”, „Policy Futures in Education”, a także w International Encyclopedia of Education (2023).

dr Joanna Kłodkowska

Pedagog, doktor nauk humanistycznych, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, adiunkt Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW, zajmuje się poradnictwem, terapią pedagogiczną, pedagogiką społeczną, wykonawca działań w zakresie pomocy dzieciom i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, ich rodzicom i nauczycielom, w ramach projektu wspierania edukacji włączającej.