Co zyskujesz, studiując kierunek psychologię i informatykę na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

Studia Psychologia i Informatyka łączą psychologię m.in. poznawczą, społeczną z technologiami cyfrowymi, UX, analizą danych i mediami interaktywnymi. Nauczysz się, jak ludzie myślą, podejmują decyzje i wchodzą w interakcje z technologią, a także jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.
-
Unikatowe, interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje w obszarze psychologii i technologii.
-
Praktyczne umiejętności technologiczne m.in. nauczysz się programowania, analizy danych behawioralnych, projektowania UX/UI oraz wykorzystywania narzędzi do badań użytkowników, social mediów i technologii VR/AR.
-
Możliwość zdobycia doświadczenia i atrakcyjnych perspektyw zawodowych.

Praca dla Ciebie:
-
Przygotujesz się do pracy jako badacz UX, zajmując się badaniem doświadczeń użytkowników, analizowaniem ich potrzeb, zachowań oraz opinii, a także projektowaniem rozwiązań, które poprawiają interakcję użytkownika z produktami cyfrowymi.
-
Będziesz analizować dane dotyczące zachowań użytkowników, wykorzystując narzędzia analityczne i techniki statystyczne, aby zrozumieć, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z systemami cyfrowymi i jak optymalizować te interakcje.
-
Przygotujesz się do pracy w obszarze komunikacji cyfrowej, zarządzając i opracowując strategie komunikacyjne w mediach cyfrowych, tworząc angażujące treści, kampanie marketingowe i budując relacje z odbiorcami za pomocą nowoczesnych narzędzi.
-
Będziesz projektować i tworzyć immersyjne doświadczenia w wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, łącząc umiejętności techniczne z kreatywnymi, aby tworzyć interaktywne, innowacyjne środowiska VR/AR, które angażują użytkowników w unikalny sposób.
-
Przygotujesz się do pracy w obszarze strategii i komunikacji w mediach społecznościowych, gdzie będziesz odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz analizowanie efektywności działań w social mediach.

Kluczowe cechy kierunku:
- Interdyscyplinarność – kierunek łączy psychologię, informatykę i analitykę danych, przygotowując do pracy w nowoczesnych sektorach technologicznych i biznesowych.
- Praktyczne umiejętności dostosowane do rynku pracy – nauczysz się programowania, analizy big data, projektowania UX/UI oraz strategii
- komunikacyjnych w świecie cyfrowym.
- Program studiów odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów łączących wiedzę psychologiczną z nowoczesnymi technologiami, umożliwiając absolwentom pracę na całym świecie.

Dodatkowe atuty kierunku:
-
kadra akademicka - zajęcia prowadzą specjaliści z różnych dziedzin: psychologii, informatyki, UX, sztucznej inteligencji oraz analizy danych. wykładowcy łączą doświadczenie akademickie z praktyką biznesową,
-
elastyczna ścieżka kariery i dbałość o rozwój indywidualny,
-
studia dostosowane do realnych potrzeb rynku,
-
współpraca z branżą technologiczną i biznesem,
-
uzyskasz dostęp do laboratoriów eye-trackingu, UX, analizy mediów cyfrowych i immersyjnych technologii cyfrowych.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 24 kwietnia zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Czego się nauczysz?


Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Wybrane przedmioty kierunkowe:
- Psychologia społeczna
- Psychologia poznawcza
- Motywacja i emocje w interakcjach cyfrowych
- Psychologia interakcji człowiek-komputer (HCI)
- Big Data w psychologii
- Projektowanie GUI i technologie webowe
- Podstawy programowania
- Inżynieria oprogramowania
- Behavioral design: kształtowanie decyzji użytkownika
- Projektowanie doświadczeń immersyjnych