Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Poznasz mechanizmy działania mózgu i procesy decyzyjne klientów, by skuteczniej projektować strategie marketingowe. 
  • Nauczysz się wykorzystywać EEG, eye-tracking i inne techniki do analizy reakcji konsumentów na reklamy i produkty. 
  • Dowiesz się, jak bodźce sensoryczne i emocje wpływają na decyzje zakupowe oraz jak skutecznie budować angażującą komunikację. 
  • Opanujesz narzędzia analityczne i techniki przewidywania reakcji klientów na produkty i kampanie marketingowe. 
  • Zrozumiesz zasady odpowiedzialnego stosowania badań neurobiologicznych w marketingu i ochrony praw konsumentów. 
  • Nauczysz się projektować eksperymenty marketingowe, analizować wyniki i optymalizować działania na podstawie danych. 

Praca dla Ciebie:

  • Zostań specjalistą ds. neuromarketingu. Badaj reakcje konsumentów, analizuj procesy decyzyjne i twórz skuteczne strategie marketingowe oparte na wiedzy o mózgu. 
  • Projektuj kampanie angażujące zmysły. Wykorzystuj emocje i bodźce sensoryczne, aby wpływać na decyzje zakupowe i budować silne relacje z klientami. 
  • Poznaj badania neuro- i biomarketingowe. Korzystaj z EEG, eye-trackingu i analizy reakcji emocjonalnych, by tworzyć skuteczniejsze reklamy i produkty. 
  • Twórz modele predykcyjne zachowań. Analizuj dane konsumenckie, przewiduj trendy rynkowe i optymalizuj strategie marketingowe na podstawie badań neurologicznych. 
  • Działaj etycznie w neuromarketingu. Stosuj odpowiedzialne praktyki, przestrzegaj regulacji i dbaj o transparentność w badaniach nad zachowaniami konsumentów. 
  • Testuj strategie marketingowe w praktyce. Projektuj eksperymenty, analizuj wyniki i wdrażaj innowacyjne rozwiązania, by zwiększać skuteczność działań marketingowych. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 24 kwietnia
czesne już od
502
435
miesięcznie

Zapisując się do  24 kwietnia zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


 

Program studiów

Wybrane zajęcia specjalnościowe: 

  • Podstawy neuromarketingu.
  • Psychologia decyzji konsumenckich.
  • Badania neuro- i biomarketingowe.
  • Emocje w komunikacji marketingowej.
  • Zmysły w marketingu.
  • Modele predykcyjne w zachowaniach konsumentów.
  • Etyka i regulacje w neuromarketingu.
  • Eksperymenty w neuromarketingu.
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF