Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Poznasz mechanizmy działania mózgu i procesy decyzyjne klientów, by skuteczniej projektować strategie marketingowe.
- Nauczysz się wykorzystywać EEG, eye-tracking i inne techniki do analizy reakcji konsumentów na reklamy i produkty.
- Dowiesz się, jak bodźce sensoryczne i emocje wpływają na decyzje zakupowe oraz jak skutecznie budować angażującą komunikację.
- Opanujesz narzędzia analityczne i techniki przewidywania reakcji klientów na produkty i kampanie marketingowe.
- Zrozumiesz zasady odpowiedzialnego stosowania badań neurobiologicznych w marketingu i ochrony praw konsumentów.
- Nauczysz się projektować eksperymenty marketingowe, analizować wyniki i optymalizować działania na podstawie danych.

Praca dla Ciebie:
- Zostań specjalistą ds. neuromarketingu. Badaj reakcje konsumentów, analizuj procesy decyzyjne i twórz skuteczne strategie marketingowe oparte na wiedzy o mózgu.
- Projektuj kampanie angażujące zmysły. Wykorzystuj emocje i bodźce sensoryczne, aby wpływać na decyzje zakupowe i budować silne relacje z klientami.
- Poznaj badania neuro- i biomarketingowe. Korzystaj z EEG, eye-trackingu i analizy reakcji emocjonalnych, by tworzyć skuteczniejsze reklamy i produkty.
- Twórz modele predykcyjne zachowań. Analizuj dane konsumenckie, przewiduj trendy rynkowe i optymalizuj strategie marketingowe na podstawie badań neurologicznych.
- Działaj etycznie w neuromarketingu. Stosuj odpowiedzialne praktyki, przestrzegaj regulacji i dbaj o transparentność w badaniach nad zachowaniami konsumentów.
- Testuj strategie marketingowe w praktyce. Projektuj eksperymenty, analizuj wyniki i wdrażaj innowacyjne rozwiązania, by zwiększać skuteczność działań marketingowych.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 24 kwietnia
czesne już od
502
435
miesięcznie
Zapisując się do 24 kwietnia zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
Wybrane zajęcia specjalnościowe:
- Podstawy neuromarketingu.
- Psychologia decyzji konsumenckich.
- Badania neuro- i biomarketingowe.
- Emocje w komunikacji marketingowej.
- Zmysły w marketingu.
- Modele predykcyjne w zachowaniach konsumentów.
- Etyka i regulacje w neuromarketingu.
- Eksperymenty w neuromarketingu.