Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się projektowania doświadczeń klientów (customer experience), aby tworzyć interakcje z marką, które angażują i budują lojalność klientów. 

  • Opanujesz zarządzanie relacjami z klientami, wykorzystując technologię i psychologię do budowania trwałych i pozytywnych więzi w erze cyfrowej. 

  • Poznasz zasady strategii CSR, które pomogą ci angażować się w społeczne aspekty biznesu, wpływając na pozytywny wizerunek marki. 

  • Nauczysz się analizowania ścieżek zakupowych klientów, co pozwoli ci dostosowywać kampanie marketingowe do zmieniających się zachowań konsumenckich. 

  • Zdobędziesz umiejętności w psychologii mediów, aby skutecznie poruszać się w dynamicznie zmieniającym się środowisku komunikacji cyfrowej. 

  • Opanujesz nowoczesne technologie marketingowe, dzięki którym zwiększysz efektywność strategii reklamowych i promocyjnych. 

Ciekawe informacje o specjalności: 

  • Zajęcia z wykorzystaniem technologii VR i wirtualnych symulacji  

  • Bezpłatny, certyfikowany udział w cyklicznych wydarzeniach organizowanych przez ICF Polska  

  • Bezpłatny, certyfikowany udział w konferencji Metody AC/DC 

  • Możliwość współpracy z uznanymi  ekspertami z obszaru psychologii,  psychologii w biznesie, HR  i coachingu, rozwój sieci zawodowych kontaktów i budowanie marki osobistej 

Praca dla Ciebie:

  • Pracuj jako specjalista ds. marketingu cyfrowego. Twórz kampanie online, wykorzystując psychologię mediów i narzędzia technologiczne do zwiększania zasięgów marek. 

  • Zostań specjalistą ds. zarządzania relacjami z klientem. Buduj trwałe więzi z klientami, projektując interakcje, które wzmacniają ich lojalność wobec firmy. 

  • Bądź strategiem w dziale customer experience. Twórz mapy podróży klientów i wdrażaj innowacyjne rozwiązania, które poprawiają doświadczenie zakupowe. 

  • Zatrudnij się jako specjalista ds. CSR. Opracowuj strategie zaangażowania społecznego, które budują pozytywny wizerunek marek w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. 

  • Pracuj jako analityk ścieżek zakupowych. Analizuj dane konsumenckie, dostosowując strategie marketingowe do zmieniających się zachowań klientów w różnych kanałach. 

  • Zostań specjalistą ds. psychologii mediów. Doradzaj w tworzeniu treści marketingowych i komunikacyjnych, uwzględniając wpływ technologii na decyzje konsumentów. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 24 kwietnia
czesne już od
502
435
miesięcznie

Zapisując się do  24 kwietnia zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


 

Program studiów

Wybrane zajęcia specjalnościowe: 

  • CSR w praktyce 

  • Metodologia badań potrzeb i doświadczeń klientów 

  • Wprowadzenie do customer experience design 

  • Zarządzanie relacjami z klientem 

  • Marketing 4.0 

  • Warsztat mapowania podróży klienta 

  • Psychologia mediów 

  • Nowoczesne technologie 

Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF