Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
Specjalność oferuje kompleksowe podejście do wykorzystania wiedzy psychologicznej w obszarze marketingu i komunikacji. Studenci zdobywają umiejętności w zakresie realizacji strategii CSR, co pozwala im na skuteczne angażowanie się w społeczne aspekty biznesu i budowanie pozytywnego wizerunku marki. Realizacja programu umożliwia studentom projektowanie interakcji i doświadczeń klientów z marką. Studenci uczą się skutecznego budowania i utrzymywania relacji z klientami w erze cyfrowej i lepiej rozumieją ścieżki zakupowe klientów z dostosowaniem strategii marketingowych. Studenci rozumieją również jak skutecznie dostsowywać się do dynamicznie zmieniającego się środowiska mediowego i biznesowego. Absolwenci tej specjalizacji są przygotowani do pracy w dziale marketingu, reklamy, PR, czy zarządzaniu marką, wykorzystując psychologiczne i technologiczne narzędzia w celu skutecznego dotarcia do klientów i budowania lojalności wobec marki.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 2 stycznia zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 460 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
- CSR w praktyce
- Metodologia badań potrzeb i doświadczeń klientów
- Wprowadzenie do customer experience design
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Marketing 4.0
- Warsztat mapowania podróży klienta
- Psychologia mediów
- Nowoczesne technologie