Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Form, standardów i formatów dziennikarstwa internetowego.
- Narzędzi public relations w sieci.
- Technik e-marketingu.
- Prawa i etyki w epoce cyfrowej.
- Narzędzi do testowania i pomiaru efektów w Internecie.
- Tworzyć i zarządzać treściami w mediach społecznościowych.
- Budowania marki miejsca – marketing terytorialny w sieci.
- Kreowania wizerunku organizacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
- Budowania marki osobistej.
- Studia na tej specjalności adresowane są w dużej mierze do menadżerów mediów, brokerów informacji, dziennikarzy big data, producentów i prezenterów.
- Nie zabraknie także osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku – twórców treści, profili w mediach społecznościowych, menadżerów marki i planistów mediów – zarówno pracowników etatowych, jak i freelancerów.
- Ukończenie specjalizacji daje absolwentowi specjalizacji teoretyczne i praktyczne podstawy do pracy w dziennikarstwie mobilnym, blogowaniu oraz w zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.
Praca dla Ciebie:
- pracownik działu komunikacji w organizacji,
- specjalista od prowadzenia profili w mediach społecznościowych,
- rzecznik reprezentujący organizację,
- specjalista ds. relacji z mediami (m.in. w zakresie tworzenia komunikatów prasowych i organizacji konferencji prasowych),
- pracownik agencji public relations, w tym specjalizujących się w zarządzaniu kryzysowym.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 2 stycznia
czesne już od
473 zł
439 zł
miesięcznie
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
- Kreowanie wizerunku publicznego i medialnego
- Monitoring mediów - efekt medialny
- Lobbing i sponsoring
- Działania w kryzysie
- Marka – tożsamość – reputacja
- Wizerunek organizacji
- Komunikacja z partnerami zagranicznymi i relacje z mediami
- Projektowanie nowych kanałów komunikacji