Co zyskujesz, studiując Komunikację wizerunkową na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?
- Spotkasz się z doświadczonymi ekspertami z zakresu budowania wizerunku, zarządzania kontentem medialnym na różnych platformach, tworzenia kontentu medialnego z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym AI i VR
- Będziesz miał dostęp do pracowni medialnych: studia telewizyjnego, pracowni fotograficznej, komputerowej, laboratorium dźwięku i możliwość tworzenia kontentu medialnego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
- Poznasz techniki marketingowe i metody badawcze wykorzystywane w monitoringu mediów
Dodatkowe atuty kierunku:
- Walorem kierunku jest rozwijanie kompetencji menedżerskich pozwalających zarządzać produkcją i dystrybucją kontentu medialnego oraz profil praktyczny kształcenia
- Kierunek jest efektem doświadczeń zebranych w toku organizacji kształcenia na innych kierunkach ulokowanych w branży medialnej, jak Media design i marketing wizerunkowy, Media kreatywne, czy Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, zarówno pierwszego i drugiego stopnia
- Praca magisterska może mieć charakter projektowy
Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Piotr Para.
Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Marek Zimnak
Zobacz specjalności na tym kierunku
Specjalności:
Branding i promocja
Niestacjonarne
Stacjonarne
Nowość
od 503 zł
Produkcja audiowizualna
Niestacjonarne
Stacjonarne
Nowość
od 503 zł