Co zyskujesz, studiując Komunikację wizerunkową na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

  • Spotkasz się z doświadczonymi ekspertami z zakresu budowania wizerunku, zarządzania kontentem medialnym na różnych platformach, tworzenia kontentu medialnego z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym AI i VR
  • Będziesz miał dostęp do pracowni medialnych: studia telewizyjnego, pracowni fotograficznej, komputerowej, laboratorium dźwięku i możliwość tworzenia kontentu medialnego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
  • Poznasz techniki marketingowe i metody badawcze wykorzystywane w monitoringu mediów

Dodatkowe atuty kierunku:

 

  • Walorem kierunku jest rozwijanie kompetencji menedżerskich pozwalających zarządzać produkcją i dystrybucją kontentu medialnego oraz profil praktyczny kształcenia
  • Kierunek jest efektem doświadczeń zebranych w toku organizacji kształcenia na innych kierunkach ulokowanych w branży medialnej, jak Media design i  marketing wizerunkowy, Media kreatywne, czy Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, zarówno pierwszego i drugiego stopnia
  • Praca magisterska może mieć charakter projektowy

Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Piotr Para.

Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Marek Zimnak

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Branding i promocja
Niestacjonarne Stacjonarne Nowość
od 503 zł
Produkcja audiowizualna
Niestacjonarne Stacjonarne Nowość
od 503 zł
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF