Technical Artist w branży VR i GameDev, wykładowczyni na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW i WSB Merito. W swoim dorobku zawodowo-naukowym realizowała m.in. jako lider ds. rozwoju wirtualnej rzeczywistości wirtualne laboratoria w obszarze zaburzeń sensorycznych osób ze spectrum autyzmu oraz badania naukowe związane z tematyką dostosowań technologii VR dla osób z dysfunkcjami wzroku, percepcji w VR i biomechaniki chodu. Jako kierownik zarządzała także badaniami realizowanymi na Akademii Górniczo-Hutniczej we współpracy z ExplodedView i VRLab nad wirtualnymi influencerami w Metaversum. Uzyskała Magistra Sztuk Pięknych na Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu. Swoją pracę zawodową wzbogaca o warsztat psychologiczny jako Praktyk Amity ART w podejściu poznawczo-behawioralnym oraz jako Trenerka EFT do indywidualnego rozwoju człowieka oraz całych zespołów. Prywatnie kocha koty i ludzi, z którymi może tworzyć inspirujące rzeczy.
Jestem badaczem i wykładowcą akademickim na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Moją karierę naukową rozpocząłem na studiach socjologicznych, dzięki czemu zbudowałem szeroką wiedzę na temat ilościowych i jakościowych metod badawczych. Moje umiejętności analizy danych rozwijałem w projektach naukowych, które na początku skupiały się na badaniach rynku. Jednak od zawsze priorytetem dla mnie była tematyka związana ze światami wirtualnymi i nowymi mediami. Współpracowałem przy projektach badawczych, takich jak „Kruche Awatary? Reprezentacje niepełnosprawności w grach wideo”, który zakończył się publikacją monografii naukowej, której byłem współautorem.
Moje zainteresowania naukowe obejmują wszystkie aspekty tworzenia gier, od mechaniki po narrację. Aktualnie pracuję z międzynarodową grupą badaczy i game designerów nad projektami gier wideo, które wspierają osoby ze szczególnymi potrzebami. Przygotowuję się do obrony rozprawy doktorskiej na temat roli gier wideo w życiu osób z niepełnosprawnościami. Dzięki wiedzy i doświadczeniom zebranym w procesie tworzenia rozprawy doktorskiej, skupiam się teraz na tworzeniu i analizie środowisk przyjaznych dla wszystkich użytkowników mediów i technologii, szczególnie dla osób z niepełnosprawnościami.
W ramach mojej pracy na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW prowadzę zajęcia z zakresu Mediów Kreatywnych, gdzie przekazuję studentom wiedzę zgromadzoną w trakcie moich działań naukowo-badawczych. Pełnię również rolę tutora akademickiego, aby wesprzeć studentów w ewentualnych problemach, które mogą pojawić się na ich drodze.
Prywatnie jestem zapalonym graczem i pasjonatem wypraw rowerowych.
Kompozytor, sound designer, producent muzyczny, aranżer, dyrygent, wykładowca DSW oraz Szkoły Muzyki Nowoczesnej, laureat konkursów kompozytorskich.
Prowadzi własną działalność PP MUSIC STUDIO, świadcząc usługi kompozytorskie/producenckie itd. dla wielu podmiotów, wśród których znajdują się zarówno filharmonie, jaki deweloperzy gier wideo, m.in. Square Enix, Forever Entertainment, The Knights of Unity, Blue Sunset, Console Labs, Storm Trident, Acram,
Mobo, Magic VR, NCSOFT, orkiestra „Sinfonietta Cracovia”, filharmonie w Lublinie, Opolu, Jeleniej Górze, Katowicach, agencje muzyczne w Polsce i zagranicą.