Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Zagadnień z zakresu psychologii marketingu, reklamy i public relations.
- Analizowania procesów psychologicznych wpływających na zachowanie pracowników firm i organizacji.
- Diagnozowania problemów występujących w obrębie relacji interpersonalnych w miejscu pracy oraz problemów dotyczących procesu tworzenia i warunków rozwoju firmy.
- Wykorzystywania wiedzy w zakresie oceny i wspomagania rozwoju osobistego pracowników.
- Stosowania skutecznych interwencji mających na celu twórcze rozwiązywanie problemów występujących w firmie i poszukiwanie nowych celów.
- Technik pomagających opanować stres i przeciwdziałających wypaleniu zawodowemu.
- Stosowania i wykorzystywania technik negocjacyjnych w biznesie.
- Skutecznych sposobów rozwoju własnej przedsiębiorczości, założenia firmy, określenia profilu jej działalności.
- Zasad skutecznego przywództwa i nawiązywania efektywnej współpracy w zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Zajęcia prowadzą praktycy pracujący obszarze psychologii zarządzania i biznesu, w tym specjaliści z obszaru kreowania wizerunku firmy, doradcy kariery, specjaliści z obszaru HR, reklamy i marketingu, właściciele przedsiębiorstw, trenerzy szkoleń.
- Specjalność dedykowana jest dla osób zainteresowanych poznawaniem mechanizmów wpływających na ludzkie emocje, wybory i decyzje, które chcą stosować tę wiedzę w praktyce biznesowej. Studenci uczą się w jaki sposób w lepszym stopniu wykorzystywać swój potencjał. W toku studiów doskonalą kompetencje menedżerskie i interpersonalne.
Praca dla Ciebie:
- Firmy i instytucje związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi – HR
- Działy personalne i kadrowe firm i organizacji
- Firmy i agencje zajmujące się marketingiem i reklamą
- Firmy i agencje zajmujące się PR
- Firmy i agencje rekrutacyjne
- Firmy i agencje konsultingowe
- Firmy i organizacje zajmujące się coachingiem, organizowaniem i prowadzeniem szkoleń biznesowych oraz warsztatów rozwojowych
- Instytucje prowadzące badania naukowe z obszaru psychologii zarządzania i biznesu
Program studiów
- Psychologia biznesu
- Komunikacja społeczna w organizacji
- Autoprezentacja
- Psychologia zarządzania zasobami ludzkimi
- Budowanie wizerunku organizacji
- Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na ludzi
- Zarządzanie stresem i wypalenie zawodowe
- Dobór i rekrutacja pracowników
- Motywowanie w organizacji
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń
- Zarządzanie ludźmi - Warsztat pracy menagera
- Rozwiązywanie problemów w organizacji
- Doradztwo i poradnictwo zawodowe
- Public Relations
- Ocena i rozwój pracownika
- Negocjacje i mediacje w biznesie
- Psychologia marketingu i reklamy