Opis kierunku:

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.


W czasie studiów, poznasz jak istotne jest zrozumienie potrzeb, emocji i motywacji, aby tworzyć treści, które przemówią do odbiorcy i skłonią do działania. Wykładowcy-praktycy przeprowadzą krok po kroku przez proces pisania skutecznych tekstów i udzielą wnikliwego feedbacku. Absolwenci kierunku mogą się realizować w wielu pokrewnych zawodach, np. copywriter SEO, specjalista ds. social media, specialista ds. PR, redaktor, korektor.

Absolwent kierunku może pracować m.in. jako copywriter/content writer, specjalista ds. marketingu treści, copywriter SEO, copywriter e-commerce, specjalista ds. social media/content manager, specjalista ds. PR, specjalista ds. brandingu, redaktor/korektor.

Dla kogo ten kierunek?

  • Osób zainteresowanych tworzeniem skutecznych treści reklamowych, marketingowych oraz informacyjnych.
  • Osób pracujących w agencjach reklamowych, które chcą doskonalić swoje umiejętności w tworzeniu skutecznych treści.
  • Freelancerów, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi copywritingowe.
  • Osób, które chcą się przebranżowić i rozpocząć karierę jako copywriter.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW i Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina, Torunia, Bydgoszczy, Opola, Łodzi, Wrocławia i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

Co zyskujesz?

  • Poznasz psychologiczną stronę pisania, dzięki czemu nauczysz się analizować potrzeby czytelników i rozumieć ich emocje.
  • Nauczysz się pisać językiem korzyści, mobilizować odbiorców do działania i zwiększyć konwersję.
  • Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, dzięki czemu będziesz trafnie odpowiadać na problemy wyrażone w zapytaniach.
  • Nauczysz się pisać klarowne komunikaty przy użyciu przystępnego języka. Dowiesz się, jak wybierać słowa, które dodają blasku tekstowi, a usuwać te, które usztywniają styl.
  • Dowiesz się, jak skupić uwagę czytelnika od pierwszych chwil, by zachęcić czytelnika do kliknięcia.
  • Poznasz tajniki storytellingu - dowiesz się, jak wplatać historie do tekstów i budować w ten sposób więź z odbiorcami.
  • Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu wyróżnisz się w tłumie treści i zdobędziesz zaufanie.
  • Będziesz mógł zarabiać na tym, co lubisz robić i korzystać z zalet pracy zdalnej.

Korzyści:

  • Nauczysz się, jak pisać teksty do zakładek "Oferta" i "O nas", co pozwoli Ci interesująco przedstawić ofertę i osobowość Twojej marki.
  • Dowiesz się, jak pisać językiem marki, czyli tworzyć treści, które są spójne i rozpoznawalne.
  • Nauczysz się pisać artykuły blogowe, które pomogą Ci stać się liderem w Google dla zapytań, z których chcesz być znany.
  • Nauczysz się pisać claim i slogan reklamowy, które zapadną w pamięć odbiorcy.
  • Nauczysz się pisać posty do social mediów, dzięki czemu zbudujesz relacje ze swoimi odbiorcami.
  • Będziesz tworzyć kampanie w Facebook Ads, co zwiększy efektywność Twoich działań marketingowych.
  • Nauczysz się tworzyć kampanie płatne na Linkedin, co jest kluczowe w promocji treści w sektorze B2B.
  • Dowiesz się, jak pisać teksty reklamowe w Google Ads, co zwiększy szanse na dotarcia do potencjalnych klientów.
  • Dowiesz się, jak budować markę osobistą jako copywriter i wyróżnić się na rynku pracy.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać AI w pracy copywritera, co pozwoli Ci automatyzować pisania i generować inspiracje.
  • Poznasz zasady poprawności językowej, dzięki czemu zbudujesz profesjonalny wizerunek marki.

Studia idealne dla Ciebie!

Nie wiesz, na który kierunek się zdecydować? Skontaktuj się z Działem Studiów Podyplomowychsp@dsw.edu.pl

Bezpłatne szkolenia

Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Więcej informacji o szkoleniach pod linkiem.

Formuły studiów podyplomowych

Studia podyplomowe na tym kierunku realizowane są:

  • Online synchronicznie  - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia!

do 24 kwietnia
czesne już od
348 zł
294 zł
miesięcznie

Zapisując się do 24 kwietnia zyskujesz 1200 zł dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 348 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskujesz 1400 zł dzięki:

  • 1000 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

 

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Joanna Wrycza - Bekier

wykładowca | opiekun merytoryczny kierunku "Copywriting"

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe,...

Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie...

Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył...

Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w...

Mateusz Zych

Specjalista od reklamy płatnej Google Ads i analityki internetowej, gdzie głównie korzysta z narzędzi takich jak Google Analytics (UA/4) i Google Tag Manager. W pracy marketera/analityka wykorzystuje również swoją wiedzę techniczną, zdobytą podczas projektowania stron i sklepów...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF