dr Artur Smolik

Strateg, praktyk biznesu, dyrektor zarządzający, mentor, autor publikacji z obszaru efektywności w biznesie. Doktor ekonomii pasjonujący się zarządzaniem, przywództwem, etyką menedżerską, prakseologią i triathlonem.  Wspiera firmy, zespoły i top management w podnoszeniu wyników efektywności działania poprzez wykorzystanie ponad 25-cio letniego doświadczenia menedżerskiego oraz profesjonalne metodyki i narzędzia zarządcze.  Autor efektywnej i prostej metodyki zarządzania projektami (MLP – Matryca Logiczna Projektu), zorientowany na innowacje i prezentujący styl oparty na koncepcji budowania wartości firm/zespołów teraz i w przyszłości.  Pełnił funkcje zarządcze, a także zasiadał w zarządach firm i grup kapitałowych (Pepsi-Cola, Agros-Fortuna, CTL Logistics, CTL Train, Cerkolor, Mercus Logistyka/Grupa KGHM) z obszaru sprzedaży, operacji, innowacji, projektów, procesów oraz strategii biznesowej.  Współzałożyciel i Prezes Fundacji Rozwoju Menedżerskiego „Manage or Die”, wokół której skupia grupę ponad 25 tys. osób zarządzających i żywo zainteresowanych tą tematyką. Od 2014 roku wykładowca/praktyk w strukturach Wyższej Szkoły Bankowej. 

dr Katarzyna Sobańska-Helman

Zarządzanie strategiczne | Rozwój i transformacja biznesu | Partnerstwa strategiczne | Tworzenie nowych źródeł przychodu | Transformacja cyfrowa | Skalowanie Start-up’ów Certyfikowany Interim Manager®, członek SIM, ekspert Główne branże/ obszary: B2B, B2B4C, SaaS, modele subskrypcyjne, B2C, media, publishing Poziom organizacyjny: Zarząd Podsumowanie doświadczeń zawodowych Wysokiej klasy manager i strateg biznesowy. Certified Interim Manager®. Ponad 20 letnie doświadczenie biznesowe zdobyła w zarządzaniu dużymi spółkami z kapitałem zagranicznym, rozwijaniu i restrukturyzacji biznesu, działaniach optymalizacyjnych i zarządzaniu zmianą, w tym transformacją cyfrową. Posiada całościowe spojrzenie na firmę ze wszystkimi aspektami jej działalności. Silnie zorientowana na rezultat na poziomie strategicznym i operacyjnym. Uzupełnieniem doświadczenia zawodowego są wyższe wykształcenie ekonomiczne, finansowe i prawnicze. 

Ewa Kirsz

Wykładowczyni i menedżerka z wieloletnią praktyką w obszarze HR. Z wykształcenia socjolożka, z zamiłowania architektka krajobrazu i chirurg drzew. Studia ukończyła na Wydziale Filozofii i Nauk Społecznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wykształcenie w kierunku związanym z obszarem HR uzupełniała na studiach podyplomowych na kierunkach: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (2008) oraz HR Business Partner z controllingiem personalnym (2017) w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.
Jej doświadczenia zawodowe obejmują pracę z działach personalnych międzynarodowych organizacji oraz w pracy dydaktycznej jako wykładowczyni. Pracę HR-owca poznała od podszewki, dlatego wie, jak ważna jest w rozwijaniu ludzi komunikacja interpersonalna, a szczególnie dobry,  dodający skrzydeł feedback. Praktyczne i konkretne rozwiązania, praca na sytuacjach z życia wziętych oraz dzielenie się dobrymi praktykami to elementy, na które stawia podczas szkoleń i wykładów. Prywatnie mama dwóch wspaniałych brzdąców – Moniki i Stasia.