Agnieszka Iwanowska

Kierowniczka oraz wykładowczyni kierunku „Marketing Kultury”. Doświadczona praktyk marketingu z ponad 10-letnim stażem. Posiada praktyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania instytucji kultury oraz prowadzenia skutecznych działań marketingowych skierowanych do odbiorców kultury, gdyż pierwsze kroki w marketingu stawiała właśnie w tym obszarze. Obecnie prowadzi agencję marketingu internetowego HADSY oraz pełni rolę marketing managera w firmie z sektora biznesowego.

Humanistka, która świetnie odnalazła się w marketingu. Ukończyła Filologię Polską na dwóch specjalizacjach: „Filologia dla mediów” oraz „Krytyka artystyczno-literacka”. Absolwentka, „Marketing i Public Relations w Internecie” WSAiB w Gdyni.

 

Michał Weksler

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe Horyzonty a także American Film Festival oraz Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Praca w kulturze nauczyła go przede wszystkim kreatywności oraz  „kombinowania” - to istotne czynniki, które w połączeniu, dają wachlarz możliwości w promocji. Jego ulubionymi działaniami w marketingu jest tworzenie kampanii promocyjnych wymienionych wydarzeń, głownie opierając się na realizacjach ATL i BTL tworząc działania offline, działając tu i teraz. Hasło, którym posługuje się w pracy, to: „wielość w jedności” - czyli utrzymywanie spójność marki, dywersyfikując komunikat pod grupę ale i określony nośnik, tak by w perspektywie wszystkie elementy ze sobą działały. Tak pracuje w Nowych Horyzontach, dbając o różnorodność kreacji, jednocześnie zachowując ich spójność, by nikt nie miał wątpliwości, o jaki projekt chodzi i czego dotyczy. To również praca z misją, która jest jemu bliska, dlatego bardzo mocno oddaje się temu, co robi. Podczas zajęć chciałby się podzielić pasją oraz wiedzą na temat tworzenia i realizacji kampanii w kulturze. Jak z klocków poszczególnych działań, tworzyć spójną i pełną promocję konkretnych działań. Z wykształcenia Historyk Sztuki na Uniwersytecie Wrocławskim i podyplomowo Manager Kultury w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Martyna Gutowska

Współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze. Przez 3 lata zajmowała się promocją wydarzeń w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, a obecnie współpracuje z Gdyńskim Centrum Filmowym i Gdyńską Szkołą Filmową. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w mediach i branży turystycznej. Kulturoznawczyni oraz absolwentka stosunków międzynarodowych.

Kamila Jakubiak

Od zawsze towarzyszył jej entuzjazm wobec kultury. Przez 12 lat udało jej się zebrać doświadczenie pracy we wszystkich sektorach, począwszy od NGOsów i jednostek samorządowych, przez uczelnię wyższą po instytucje kultury, takie jak Filharmonia Wrocławska, Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans po Narodowe Forum Muzyki. Ceni sobie wychodzenie poza ramy. Wielokrotnie pracowała nad koncepcjami reklam, w tym spotów wizerunkowych i ich scenariuszy, m.in. dla festiwali muzycznych, ale także dla marki komercyjnej. Koordynowała promocję takich festiwali, jak Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Musica Electronica Nova, Jazztopad, Leo Festiwal, Musica Polonica Nova i inne. Obecnie pracuje na stanowisku menadżerki promocji marki i odpowiada za content marketing jednej z polskich grup kapitałowych.  Zarówno w biznesie, jak i kulturze trzeba dać coś wartościowego dla klienta i rozwiązywać jego problem. I temu służy dobry content - to on także kształtuje doświadczenie klienta. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studia podyplomowe Design Management – Zarządzanie innowacją organizowane przez School of Form i SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie.

Aleksandra Książek

Od 2013r. zajmuje się marketingiem pracując w teatrach instytucjonalnych tj. Teatr Polski we Wrocławiu, Wrocławski Teatr Współczesny. Pobocznie współpracowała także w Wrocławski Teatrem Arka oraz Wrocławskim Teatrem Pantomimy. Teatr to jej pasja, z którą chętnie dzielę się z innymi prowadząc we Wrocławskim Teatrze Współczesnym grupę wolontariuszy oraz nadzorując projekt POWER realizowany w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego. Pierwsze kroki w branży kultury stawiała w amatorskich ruchach teatralnych. Skłoniło ją to do podjęcia nauczania w Państwowym Pomaturalnym Studium Animatorów Kultury Skiba na specjalizacji teatralnej. Dzięki temu doświadczeniu zdobyła uprawnienia do prowadzenia warsztatów teatralnych z różnymi grupami docelowymi. Aby zwiększyć swoją wiedzę akademicką ukończyła Kulturoznawstwo na Uniwersytecie Wrocławskim.

Izabela Heksel

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa m.in. w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w Dziale Prawnym, a także w Orleccy Bezpieczeństwo i Edukacja Michał Geilke w zakresie outsourcingu Inspektora Ochrony Danych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Egzekucji cywilnej i administracyjnej na Uniwersytecie Wrocławskim.