Absolwentka Kolegium Nauczycielskiego im. Grzegorza Piramowicza oraz Uniwersytetu Wrocławskiego na Wydziale Filologicznym, terapeutka pedagogiczna, edukatorka. Współpracuje od lat ze szkołami publicznymi i alternatywnymi, m. in: SP 16 we Wrocławiu, Wolna Szkoła w Domaszczynie, Wolna Szkoła Pozytywki, grupy unschoolerskie Fundacji Bullerbyn, projekty społeczne i młodzieżowe prowadzone Czasoprzestrzeni i Sferze Jedności. Obecnie współtworzy Liceum Przystań Warszawa skierowane do osób neuroróżnorodnych.
Swoje metody pracy rozwija i buduje w oparciu o: banki pomysłów, pracę na relacji, twórcze rozwiązywanie problemów, improwizację komediową, karty metaforyczne, gry. Jest współautorką gier i narzędzi do pracy z grupą, np.: “Gra na emocjach”; “Drzewosłów”; “Gra w proces grupowy”. Ukończyła różnorodne szkolenia trenerskie, m.in: Odysei Umysłu, Lekcji Twórczości, TZA(ART), TUS itp. Karty Milowe, Unplugged itp.
Doświadczenia inicjatyw i ról, jakimi może się podzielić wokół współpracy szkoły z lokalną społecznością, to: tworzenie i koordynowanie wolontariatu, wspólne projekty szkół publicznych i alternatywnych, prowadzenie warsztatów z kręgów komunikacyjnych i organizowanie nietuzinkowych wyjść dla grup szkolnych.
Doktor nauk społecznych w dziedzinie pedagogiki, pedagożka, wykładowca akademicki, nauczycielka indywidualnego nauczania w obszarze przedmiotów humanistycznych, wieloletni praktyk w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zajmuje się edukacją dorosłych, w szczególności procesami uczenia się, sytuowanymi w kontekście edukacji całożyciowej. Realizatorka projektów krajowych oraz międzynarodowych.
Doktor nauk społecznych, badacz, nauczyciel, teoretyk i praktyk. Pedagog, pasjonat historii, z zamiłowania sojolog oraz teolog. Pilny obserwator i badacz tożsamosci kultury. Działacz i społecznik, propagator, a także animator kultury w środowisku wiejskim. Zainteresowania badawcze to:
- wielokulturowość oraz tożsamość społeczna,
- historia wychowania cywilizacji starożytnych oraz epoki średniowiecza,
- badania nad modelem życia społecznego począwszy od wieku XVI po czasy współczesne,
- organizacja artystycznych metod spędzania czasu wolnego dzieci i młodzieży,
- teoria wychowania,
- doktryny pedagogiczne,
- pedagogika muzyki.
Magister filologii polskiej oraz absolwent studiów podyplomowych w zakresie: public relations, nowoczesnego marketingu i zarządzania w sektorze publicznym. Certyfikowany trener, tutor i mentor. Od 10 lat nauczyciel języka polskiego i dziennikarskich warsztatów kreatywności, wieloletni praktyk w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pracuje w klasach integracyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Trener Rad Pedagogicznych w zakresie: pracy z uczniem z autyzmem i zespołem Aspergera, depresji, informacji zwrotnej, myślenia krytycznego i in.