Pedagog, wykładowca akademicki pracujący ze studentami pedagogiki, psychologii
oraz przygotowania pedagogicznego. Zainteresowania z zakresu pedagogiki mediów, zachowań dzieci w sieci, a także wykorzystania narzędzi TIK w pracy nauczyciela. Badacz szkolnych relacji. Prowadzi warsztaty z komunikacji interpersonalnej oraz TUS. Ekspert medialny Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Doktor nauk humanistycznych, pedagożka, poradoznawca, nauczyciel akademicki; od 2011 należy do Naukowego Towarzystwa Poradoznawczego, od 2018 pełni funkcję sekretarza w NTP.
Zainteresowania badawcze to diagnoza i terapia trudności w uczeniu się, przyczyny niepowodzeń szkolnych, zaburzenia w zachowaniu, radzenie sobie jako kompetencja biograficzna, pedagogika miejsca oraz dydaktyka ogólna, pedagogika społeczna, poradoznawstwo. Najnowsze publikacje:
- Miejsca pracy socjalnej, Kłodkowska J., (red.) Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyż-szej, Wrocław 2017, 207 s.
- Kłodkowska J., Radzenie sobie poprzez konstruowanie mitów, (w:) Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja 2019, 22 (2(86)) , Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2019,s. 59-74.
Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia ze specjalnością psychologia kliniczna, wykładowca akademicki w DSW. Psychoseksuolog w procesie certyfikacji. Certyfikowany psychoterapeuta Gestalt z wieloletnią praktyką w zakresie rozwiązywania problemów związanych z relacjami międzyludzkimi, problemami rozwojowymi dzieci i młodzieży, zaburzeń osobowości oraz interwencji kryzysowej. Propagator wiedzy o wychowaniu młodzieży, wychowaniu seksualnym oraz rozwoju człowieka.
Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego wydziału Matematyki i Informatyki. Nauczyciel matematyki w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Pasjonat nauczania matematyki innowacyjnymi metodami. Z zainteresowania metodyk nauczania matematyki.
Doktor nauk społecznych, badacz, nauczyciel, teoretyk i praktyk. Pedagog, pasjonat historii, z zamiłowania sojolog oraz teolog. Pilny obserwator i badacz tożsamosci kultury. Działacz i społecznik, propagator, a także animator kultury w środowisku wiejskim. Zainteresowania badawcze to:
- wielokulturowość oraz tożsamość społeczna,
- historia wychowania cywilizacji starożytnych oraz epoki średniowiecza,
- badania nad modelem życia społecznego począwszy od wieku XVI po czasy współczesne,
- organizacja artystycznych metod spędzania czasu wolnego dzieci i młodzieży,
- teoria wychowania,
- doktryny pedagogiczne,
- pedagogika muzyki.