Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się podstawowych zasad działania sztucznej inteligencji, jej funkcji oraz szerokiego zakresu zastosowań, od automatyzacji procesów po tworzenie inteligentnych systemów w różnych dziedzinach.

  • Poznasz narzędzia AI, które umożliwiają tworzenie wysokiej jakości treści pisemnych oraz ich optymalizację pod kątem stylu, gramatyki i struktury, co usprawni proces tworzenia tekstów.

  • Zdobędziesz umiejętności korzystania z narzędzi AI do generowania obrazów i grafik, co pozwoli na szybkie tworzenie wizualnych treści do kampanii, stron internetowych czy projektów artystycznych.

  • Nauczysz się wykorzystywać sztuczną inteligencję do edycji wideo, poprawy jakości obrazu, dodawania efektów, a także do tworzenia materiałów wideo, co usprawni cały proces produkcji.

  • Nauczysz się, jak AI pomaga dostosować treści do preferencji i potrzeb odbiorców, co pozwala na tworzenie spersonalizowanych doświadczeń użytkowników w zależności od ich zachowań i zainteresowań.

  • Poznasz narzędzia AI, które wspomagają procesy redakcyjne, takie jak automatyczna korekta, analiza jakości tekstu, a także pomoc w organizowaniu i zarządzaniu materiałami.

  • Nauczysz się, jak używać narzędzi AI do optymalizacji treści pod kątem SEO, by poprawić pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych i zwiększyć widoczność treści w sieci.

Projekty realizowane podczas studiów będziesz mógł wykorzystać w swoim portfolio

Praca dla Ciebie:

  • Specjalista ds. mediów społecznościowych zarządzający kontami na platformach społecznościowych i tworzący strategie marketingowe.
  • Jako content manager - odpowiedzialny za tworzenie, zarządzanie i publikowanie treści online.
  • Specjalista SEO zajmujący się optymalizacją treści pod kątem wyszukiwarek internetowych.
  • Specjalista prowadzący kampanie marketingowe w internecie.
  • Copywriter piszący teksty reklamowe, artykuły i inne treści online.
  • Kreator kontentu wideo tworzący i edytujący materiały wideo na platformy takie jak YouTube i TikTok.
     

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 24 kwietnia
czesne już od
502
435
miesięcznie

Zapisując się do  24 kwietnia zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


 

Program studiów

  • Wprowadzenie do mediów online
  • Copywriting i storytelling w Internecie
  • SEO i optymalizacja treści internetowych 
  • Podstawy marketingu internetowego
  • Media społecznościowe w komunikacji i marketingu
  • Podcasting i wideo online
  • Cyfrowe dziennikarstwo 
  • Multimedia i interaktywność w mediach
  • Projektowanie stron internetowych
  • Technologie mobilne i aplikacje
     
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF