Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Pisania twórczego i poprawnego
- Tworzenia treści marketingowych
- Tworzenia artykułów eksperckich
- Używania narzędzi PR
- Myślenia kreatywnego
- Budowania marki w Internecie
- Tworzenia webinariów, podcastów, streamingu, sesji Q&A
- Tworzenia spójnych narracji wizerunkowych (zarówno na poziomie produktu, marki, jak i w komunikacji korporacyjnej)
- Budowania lub umacniania emocjonalnej więzi z konsumentem.
- Nauczysz się, jak napisać ciekawy tekst, jak pracować słowem i obrazem w sposób twórczy i nowoczesny, jak prowadzić skutecznie blogi firmowe i komunikację w social mediach i jak współpracować w zespole.
- Specjalność Content writing and copywriting pozwoli Tobie na czerpanie satysfakcji z twórczego działania w przestrzeni medialnej.
Praca dla Ciebie:
- agencje reklamowe,
- działy reklamowe
- firmy eventowe
- agencje brandingowe.
Program studiów
Wybrane bloki tematyczne:
- Twórcze pisanie
- Kultura i praktyka tekstu
- Trening twórczości – storytelling
- Tworzenie treści audiowizualnych i graficznych
- Personal branding
- Warsztat SEO i SEM
- Źródła wiedzy eksperckiej
- Trendy w content marketingu
- Influencer marketing.