Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność? 

  • Pisania twórczego i poprawnego 
  • Tworzenia treści marketingowych 
  • Tworzenia artykułów eksperckich
  • Używania narzędzi PR 
  • Myślenia kreatywnego 
  • Budowania marki w Internecie 
  • Tworzenia webinariów, podcastów, streamingu, sesji Q&A 
  • Tworzenia spójnych narracji wizerunkowych (zarówno na poziomie produktu, marki, jak i w komunikacji korporacyjnej)  
  • Budowania lub umacniania emocjonalnej więzi z konsumentem.  
  • Nauczysz się, jak napisać ciekawy tekst, jak pracować słowem i obrazem w sposób twórczy i nowoczesny, jak prowadzić skutecznie blogi firmowe i komunikację w social mediach i jak współpracować w zespole.
  • Specjalność Content writing and copywriting pozwoli Tobie na czerpanie satysfakcji z twórczego działania w przestrzeni medialnej. 

Praca dla Ciebie: 

  • agencje reklamowe,
  • działy reklamowe
  • firmy eventowe
  • agencje brandingowe.  

Program studiów

Wybrane bloki tematyczne:

  • Twórcze pisanie 
  • Kultura i praktyka tekstu 
  • Trening twórczości – storytelling  
  • Tworzenie treści audiowizualnych i graficznych 
  • Personal branding  
  • Warsztat SEO i SEM 
  • Źródła wiedzy eksperckiej  
  • Trendy w content marketingu 
  • Influencer marketing. 
     
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF