Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Pisania twórczego i poprawnego
- Tworzenia treści marketingowych
- Tworzenia artykułów eksperckich
- Używania narzędzi PR
- Myślenia kreatywnego
- Budowania marki w Internecie
- Tworzenia webinariów, podcastów, streamingu, sesji Q&A
- Tworzenia spójnych narracji wizerunkowych (zarówno na poziomie produktu, marki, jak i w komunikacji korporacyjnej)
- Budowania lub umacniania emocjonalnej więzi z konsumentem.
- Nauczysz się, jak napisać ciekawy tekst, jak pracować słowem i obrazem w sposób twórczy i nowoczesny, jak prowadzić skutecznie blogi firmowe i komunikację w social mediach i jak współpracować w zespole.
- Specjalność Content writing and copywriting pozwoli Tobie na czerpanie satysfakcji z twórczego działania w przestrzeni medialnej.
Praca dla Ciebie:
- agencje reklamowe,
- działy reklamowe
- firmy eventowe
- agencje brandingowe.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 14 listopada
czesne już od
460
426
miesięcznie
Zapisując się do 14 listopada promocja zyskujesz:
● 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 395 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
Wybrane bloki tematyczne:
- Twórcze pisanie
- Kultura i praktyka tekstu
- Trening twórczości – storytelling
- Tworzenie treści audiowizualnych i graficznych
- Personal branding
- Warsztat SEO i SEM
- Źródła wiedzy eksperckiej
- Trendy w content marketingu
- Influencer marketing.