Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
Oznacza zaawansowaną edukację obszarów związanych z komunikowaniem reputacji, oferty i wyjątkowości organizacji przy pomocy narzędzi graficznych – a więc z brandingiem, zarządzaniem marką, tworzeniem identyfikacji wizualnej organizacji, tworzeniem i przestrzeganiem standardów graficznych firmy w reklamie, w kampaniach promocyjno-informacyjnych, w posługiwaniu się obrazem.
Zajęcia z wykorzystaniem pracowni:
- Pracownia VR,
- Pracownia fotograficzna,
- Studio TV,
- Pracownie komputerowe,
- Laboratorium dźwięku,
Praca dla Ciebie:
- Brand Manager w agencjach marketingowych i agencjach brandingowych
- Event Manager w firmach eventowych
- Specjalista ds. Employer Branding
Program studiów
- Assesment center
- Strategie marki
- Zarządzenie reputacją
- Relacje z mediami i otoczeniem
- Komunikacja kryzysowa
- Materiały i teksty PR z wykorzystanie AI
- Event marketing
- Komunikacja w strukturze organizacji
- Zarządzanie treściami w social mediach
- Corporate Social Responsibility