Co zyskujesz, studiując Komunikację wizerunkową na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

  • Zajęcia prowadzone będą przez doświadczonych specjalistów od projektowania komunikacji, opracowania strategii komunikacyjnych, komunikacji wizualnej i kreowania wizerunku
  • Zajęcia będą odbywać się w pracowni fotograficznej, studiu telewizyjnym, pracowni komputerowej, laboratorium dźwięku, w których rozwiniesz praktyczne umiejętności tworzenia różnego rodzaju kontentu medialnego  - tekstowego, fotograficznego, filmowego, dźwiękowego, wykorzystującego również technologię VR
  • Podczas zajęć praktycznych będziesz miał dostęp miedzy innymi do kamer, aparatów fotograficznych, dronów, rekorderów audio i pod okiem wykładowców poznasz techniczną obsługę sprzętu oraz jego możliwości. Urządzenia medialne możesz wykorzystać do realizacji własnych projektów medialnych
  • Rozwiniesz umiejętność stosowania narzędzi komunikacji wizerunkowej, w tym kampanii społecznych, kreowania marki, zarządzania marką, wykorzystywania AI w worzeniu kontentu medialnego, opracowania księgi marki, budowania wizerunku w oparciu o cele organizacji w obszarze komunikacji

Dodatkowe atuty kierunku:

 

  • Zajęcia przygotowują do pracy w działach promocji, działach marketingu, w agencjach komunikacji marketingowej, agencjach PR, agencjach brandingowych, agencjach reklamowych na stanowiskach specjalisty ds. kreacji,  manager ds. kreacji, account manager, w działach związanych z komunikacją wizerunkową organizacji
  • Kierunek jest emanacją doświadczeń zebranych w toku prowadzenia innych kierunków ulokowanych w branży medialnej, jak Media design i  marketing wizerunkowy, Media kreatywne, czy Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
  • Praca dyplomowa może mieć charakter projektowy

Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Marek Zimnak

Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Piotr Para.

Komunikacja Wizerunkowa to pomysł na zawód przyszłości dla tych, którzy chcieliby tworzyć wizerunki firm, osób i miejsc w technologiach nowych mediów - z szerokim użyciem sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych, wzbogacanych dźwiękiem, obrazem, filmem, opowieścią. Już dzisiaj nasza obecność na rynkach to wielkie wyzwanie: świat stał się niezwykle konkurencyjny. Nikogo nie stać na tworzenie przedmiotów, rozwiązań społecznych, idei - o niskiej jakości. Wygrywają Ci, którzy lepiej komunikują się z otoczeniem, którzy opanowali narzędzia do wpływania na wyobraźnię, emocje i uczucia słuchaczy, widzów, rozmówców. Pracy z takimi narzędziami nauczycie się studiując Komunikację Wizerunkową. A dla zainteresowanych nie tylko kreacją i produkcją, ale również zarządzaniem i marketingiem takich usług i umiejętności, mamy studia magisterskie na Komunikacji Wizerunkowej. To studia dla wysokiej klasy menedżerów, liderów przyszłości w tej konkurencyjnej dziedzinie. 

dr Marek Zimnak

Wykładowca na kierunku Komunikacja Wizerunkowa

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Branding
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Tradycyjne Nowość
od 517 zł
Communication design z elementami AI
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe Tradycyjne Nowość
od 517 zł

Wykładowcy

dr Marek Zimnak

Absolwent wrocławskiej polonistyki, stopień doktorski z marketingu internetowego uzyskał na Akademii Ekonomicznej, studia podyplomowe z komunikacji społecznej - dyplom Connecticut State University, a tytuł Master of Didactics w London College University. Posiada wieloletnie doświadczenie...

dr Piotr Para

Menedżer kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Współautor publikacji "Głos i wizerunek", w której jako socjolog, przyjął na siebie obowiązki związane z zachowaniem poprawności metodologicznej badania, jego strukturą, analizą i zebraniem...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF