Co zyskujesz, studiując Komunikację wizerunkową na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?
- Zajęcia prowadzone będą przez doświadczonych specjalistów od projektowania komunikacji, opracowania strategii komunikacyjnych, komunikacji wizualnej i kreowania wizerunku
- Zajęcia będą odbywać się w pracowni fotograficznej, studiu telewizyjnym, pracowni komputerowej, laboratorium dźwięku, w których rozwiniesz praktyczne umiejętności tworzenia różnego rodzaju kontentu medialnego - tekstowego, fotograficznego, filmowego, dźwiękowego, wykorzystującego również technologię VR
- Podczas zajęć praktycznych będziesz miał dostęp miedzy innymi do kamer, aparatów fotograficznych, dronów, rekorderów audio i pod okiem wykładowców poznasz techniczną obsługę sprzętu oraz jego możliwości. Urządzenia medialne możesz wykorzystać do realizacji własnych projektów medialnych
- Rozwiniesz umiejętność stosowania narzędzi komunikacji wizerunkowej, w tym kampanii społecznych, kreowania marki, zarządzania marką, wykorzystywania AI w worzeniu kontentu medialnego, opracowania księgi marki, budowania wizerunku w oparciu o cele organizacji w obszarze komunikacji
Dodatkowe atuty kierunku:
- Zajęcia przygotowują do pracy w działach promocji, działach marketingu, w agencjach komunikacji marketingowej, agencjach PR, agencjach brandingowych, agencjach reklamowych na stanowiskach specjalisty ds. kreacji, manager ds. kreacji, account manager, w działach związanych z komunikacją wizerunkową organizacji
- Kierunek jest emanacją doświadczeń zebranych w toku prowadzenia innych kierunków ulokowanych w branży medialnej, jak Media design i marketing wizerunkowy, Media kreatywne, czy Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
- Praca dyplomowa może mieć charakter projektowy
Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Marek Zimnak
Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Piotr Para.
Komunikacja Wizerunkowa to pomysł na zawód przyszłości dla tych, którzy chcieliby tworzyć wizerunki firm, osób i miejsc w technologiach nowych mediów - z szerokim użyciem sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych, wzbogacanych dźwiękiem, obrazem, filmem, opowieścią. Już dzisiaj nasza obecność na rynkach to wielkie wyzwanie: świat stał się niezwykle konkurencyjny. Nikogo nie stać na tworzenie przedmiotów, rozwiązań społecznych, idei - o niskiej jakości. Wygrywają Ci, którzy lepiej komunikują się z otoczeniem, którzy opanowali narzędzia do wpływania na wyobraźnię, emocje i uczucia słuchaczy, widzów, rozmówców. Pracy z takimi narzędziami nauczycie się studiując Komunikację Wizerunkową. A dla zainteresowanych nie tylko kreacją i produkcją, ale również zarządzaniem i marketingiem takich usług i umiejętności, mamy studia magisterskie na Komunikacji Wizerunkowej. To studia dla wysokiej klasy menedżerów, liderów przyszłości w tej konkurencyjnej dziedzinie.