Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
-
Poznasz teorie wpływu społecznego i dowiesz się, jak skutecznie je stosować w praktyce PR. Nauczysz się analizować i kreować zachowania odbiorców.
-
Opanujesz nowoczesne narzędzia PR, które pomogą Ci tworzyć skuteczne kampanie. Poznasz techniki komunikacji typowe dla mediów cyfrowych.
-
Nauczysz się planować i realizować kampanie PR w mediach cyfrowych. Dowiesz się, jak monitorować ich efektywność i dostosowywać działania.
-
Zrozumiesz, jak analizować wizerunek marki i budować jej strategię. Poznasz narzędzia do oceny percepcji marki w oczach odbiorców.
-
Opanujesz relacje z mediami oraz sztukę publicity. Dowiesz się, jak budować i utrzymywać kontakty z dziennikarzami oraz przedstawicielami mediów.
-
Rozwiniesz umiejętności mediacji i negocjacji, które wykorzystasz w zarządzaniu kryzysowym. Poznasz skuteczne techniki budowania porozumienia.

Praca dla Ciebie:
-
Specjalista ds. PR: Tworzenie i realizacja strategii public relations, współpraca z mediami i dbanie o wizerunek organizacji.
-
Menedżer ds. komunikacji: Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, budowanie spójnego wizerunku marki.
-
Konsultant ds. wizerunku: Doradztwo w zakresie budowania marki osobistej i korporacyjnej, kreowanie strategii wizerunkowych.
-
Specjalista ds. mediów cyfrowych: Planowanie kampanii w mediach online, zarządzanie treściami i analizowanie ich skuteczności.
-
Ekspert ds. relacji z mediami: Budowanie relacji z dziennikarzami, przygotowywanie materiałów prasowych i organizacja konferencji.
-
Mediator w PR: Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie kryzysami, negocjacje pomiędzy różnymi interesariuszami organizacji.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 24 kwietnia zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
-
Teorie wpływu społecznego
-
Nowoczesne narzędzia PR
-
Kampanie PR w mediach cyfrowych
-
Marketing i PR - definicje, techniki, narzędzia
-
Badania wizerunku marki
-
Produkcja mediów cyfrowych
-
Media relations i publicity
-
Networking i PR
-
Strategie budowania relacji z mediami
-
Techniki mediacyjne i negocjacyjne w PR