dr Marek Zimnak

Absolwent wrocławskiej polonistyki, stopień doktorski z marketingu internetowego uzyskał na Akademii Ekonomicznej, studia podyplomowe z komunikacji społecznej - dyplom Connecticut State University, a tytuł Master of Didactics w London College University. Posiada wieloletnie doświadczenie jako dziennikarz magazynów specjalistycznych (redaktor naczelny miesięcznika CHIP i dwutygodnika PC Kurier). W telewizji Polsat realizował i prowadził przez pół roku program na temat „pluskwy milenijnej”, w Polskim Radio przez 7 lat prezentował programy autorskie (m.in. Wrocławska Wieża Babel), a na początku XX w. kierował start-upami YoYo.pl i Kopernik.pl. Jako szef agencji PR obsługiwał m.in. TPSA, Politechnikę Wrocławską, Telefonię Dialog. Wykładowca i prelegent na licznych konferencjach krajowych i zagranicznych, autor artykułów i książek naukowych i o tematyce związanej z kreacją wizerunku, rozwiązywaniem kryzysów komunikacyjnych, promocją nauki i wyższej edukacji. Od 2008 roku także wykładowca w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, gdzie wypromował ponad trzystu licencjatów i magistrów, zajmujących dzisiaj liczące się stanowiska w branży dziennikarskiej, marketingowej i pr-owej. Przez 10 lat jako prezes kierował pracami Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, zrzeszającego rzeczników prasowych i pracowników promocji. Obecnie prowadzi m.in. badania nad rolą głosu w kreacji wizerunku

Mający wieloletnie doświadczenia czynnego dziennikarza mediów „mówionych”, a jednocześnie specjalizujący się w tematyce na styku nowych mediów, kreacji wizerunku i technik dziennikarskich, przygotował w publikacji "Głos i wizerunek" podbudowę teoretyczną oraz zadania związane z redakcją tekstu i strukturą pracy.

Współautor publikacji "Głos i wizerunek".

dr hab. Agnieszka Węglińska prof. Uniwersytetu DSW

Autorka licznych publikacji dotyczących mediów publicznych w Polsce i na świecie, systemów medialnych, komunikacji politycznej i nowomedialnej. Jej ostanie prace to monografia  "Dziennikarze Telewizji Publicznej w Polsce – między polityką, misją a rynkiem" oraz praca zbiorowa we współredakcji z Agnieszką Dytman-Stasieńko - "Big Data, digital marketing and trendwatching". W latach 2017-2019, pełniła funkcję promotora specjalności anglojęzycznej Big Data, digital marketing and trend-watching w DSW, finansowanej w całości przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wykładowczyni i prelegentka na licznych konferencjach krajowych i zagranicznych. Członkini European Media Managment Association, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Global PMS Experts Network. Visiting professor na University of Glasgow, absolwentka Masters of   Didactics University College of London.

dr Piotr Para

Menedżer kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Współautor publikacji "Głos i wizerunek", w której jako socjolog, przyjął na siebie obowiązki związane z zachowaniem poprawności metodologicznej badania, jego strukturą, analizą i zebraniem wniosków. Czynny instruktor i reżyser teatralny, a w przeszłości aktor Teatru Pantonimy Henryka Tomaszewskiego posiada doświadczenie, pozwalające mu na sprawne poruszanie się po tematyce związanej z komunikacją werbalną i niewerbalną.