Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Korzystania z mediów społecznościowych jako źródła informacji o rynku oraz narzędzia kształtowania trendów
- Tworzenia contentu użytecznego dla odbiorców
- Tworzenia viralowych kampanii w mediach społecznościowych
- Wykorzystania potencjału platform takich jak TikTok, Instagram, Facebook
- Budowania interakcji z użytkownikami mediów społecznościowych
- Skutecznego łączenia świata gamingowego z rzeczywistością.
- Monitorowania mediów społecznościowych i redukowania skutków kryzysów wizerunkowych
- Moderacji profili firmowych w mediach społecznościowych, zgodnych z zasadami public relations
- Zarządzania kampaniami płatnymi: FB Ads, reklamy TikTok
- Tworzenia społeczności marki i skutecznego komunikowania się z nią
- Odkrywania i modelowania trendów, dzięki którym zawsze będziesz o krok przed innymi
- Wnikliwej i krytycznej obserwacji procesów komunikacyjnych w sieci
- Projektowania i edycji materiałów audio, foto i wideo na potrzeby mediów społecznościowych.
Praca dla Ciebie:
-
Social media content designer
-
Specjalista ds. social media
-
Content manager
-
Digital marketing specialist
-
Copywriter
-
Video designer
-
Influencer
-
Bloger
-
Youtuber
-
e-PR specialist
-
Brand manager
-
Viral marketing specialist
-
Specjalista ds. monitoringu mediów społecznościowych
-
Inne stanowiska w agencjach reklamowych, interaktywnych, gamingowych.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 2 stycznia zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 460 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- TikTok, Instagram, Facebook – narzędzia cyfrowej tożsamości
- Krótkie formy video
- Content marketing
- Projektowanie płatnych kampanii w social mediach
- Gaming marketing
- Influencer marketing
- Obróbka dźwięku i podcasty
- Buzz, viral & ambient marketing
- Fotografia mobilna
- Warsztat autoprezentacji
- E-public relations.