Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?  

  • Nauczysz się tworzyć content przyciągający uwagę – od viralowych kampanii po treści dostosowane do platform, takich jak TikTok, Instagram czy Facebook. 

  • Opanujesz zarządzanie płatnymi kampaniami w social mediach, w tym FB Ads i reklamy TikTok, by zwiększać zasięg i zaangażowanie odbiorców. 

  • Nauczysz się moderacji profili firmowych, zgodnej z zasadami public relations, oraz skutecznego zarządzania interakcjami z użytkownikami. 

  • Poznasz techniki monitorowania social mediów, w tym redukcję skutków kryzysów wizerunkowych i analizę danych do optymalizacji działań. 

  • Zdobędziesz umiejętności projektowania treści multimedialnych, takich jak edycja zdjęć, wideo i audio, na potrzeby dynamicznych kampanii online. 

  • Nauczysz się łączenia świata gamingu z marketingiem, tworząc kreatywne strategie, które wykorzystują potencjał społeczności gamingowej. 

 

  • Monitorowania mediów społecznościowych i redukowania skutków kryzysów wizerunkowych  
  • Moderacji profili firmowych w mediach społecznościowych, zgodnych z zasadami public relations  
  • Zarządzania kampaniami płatnymi: FB Ads, reklamy TikTok 
  • Tworzenia społeczności marki i skutecznego komunikowania się z nią 
  • Odkrywania i modelowania trendów, dzięki którym zawsze będziesz o krok przed innymi 
  • Wnikliwej i krytycznej obserwacji procesów komunikacyjnych w sieci 
  • Projektowania i edycji materiałów audio, foto i wideo na potrzeby mediów społecznościowych.

Praca dla Ciebie: 

  • Pracuj jako social media content designer. Twórz angażujące treści wizualne i tekstowe, które przyciągają uwagę użytkowników na TikToku, Instagramie i Facebooku. 

  • Zostań specjalistą ds. monitoringu mediów społecznościowych. Analizuj trendy, reaguj na kryzysy wizerunkowe i optymalizuj działania komunikacyjne na podstawie danych. 

  • Zatrudnij się jako viral marketing specialist. Planuj i realizuj kreatywne kampanie wirusowe, które zwiększają widoczność marek i budują ich społeczności w sieci. 

  • Bądź influencer marketing managerem. Współpracuj z influencerami, planuj kampanie i wykorzystuj ich potencjał do budowy wizerunku marki i zwiększenia sprzedaży. 

  • Rozwijaj się jako content manager. Zarządzaj treściami na różnych platformach, planuj publikacje i twórz strategie, które zwiększą zaangażowanie odbiorców. 

  • Pracuj jako e-PR specialist. Buduj reputację marek online, dbając o relacje z mediami i społecznościami, oraz zarządzaj wizerunkiem w przestrzeni internetowej. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 24 kwietnia
czesne już od
502
435
miesięcznie

Zapisując się do  24 kwietnia zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 502 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


 

Program studiów

Wybrane zajęcia specjalnościowe: 

  • TikTok, Instagram, Facebook – narzędzia cyfrowej tożsamości 

  • Krótkie formy wideo 

  • Content marketing 

  • Projektowanie płatnych kampanii w social mediach 

  • Gaming marketing 

  • Influencer marketing 

  • Obróbka dźwięku i podcasty 

  • Buzz, viral & ambient marketing 

  • Fotografia mobilna 

  • Warsztat autoprezentacji 

  • E-public relations 

Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF