Co zyskujesz, studiując Media design i marketing wizerunkowy na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?
- Łączymy wiedzę o komunikacji z jej praktykowaniem - sam będziesz prowadzić badania i tworzyć treści medialne.
-
Organizujemy wykłady i spotkania gościnne ze specjalistami z zakresu marketingu i kształtowania wizerunku - poznasz branżę marketingową i będziesz na bieżąco z dynamicznie zmieniającymi się trendami.
-
Realizujemy sesje fotograficzne oraz nagrania video – twoje prace mogą wziąć udział w organizowanych przez nas wystawach oraz festiwalach.
-
Zajęcia warsztatowe realizujemy w specjalistycznych pracowniach multimedialnych: studiu telewizyjnym, studiu fotograficzno-filmowym, laboratorium dźwięku, laboratorium eyetrackingu – otrzymujesz odpowiednie warunki pracy oraz dostęp do specjalistycznego sprzętu.
-
Zajęcia, kształtujące kompetencje badawcze, strategiczne i kreatywne w procesie budowania marki dają ci możliwość zrozumienia poszczególnych procesów budowania marki oraz zarządzania nią.
-
Projekty, realizowane w trakcie studiów, pozwalają na wykorzystanie w praktyce wiedzy z zakresu zarządzania kampaniami medialnymi – będziesz tworzyć prawdziwe kampanie, organizować eventy, tworzyć budżety, współpracować z mediami i oglądać efekty swojej pracy.
Dodatkowe atuty kierunku:
- Innowacyjne koncepcje kierunku i specjalności były nagradzane w konkursach MNiSW (2012, 2016), są także obecnie realizowane w ramach projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
- Praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio.
- Przy kierunku działa koło studenckie, w którym wyćwiczysz dobre nawyki fotografa, tworząc projekty fotograficzne i filmowe, poznasz integracyjne uroki pracy zespołowej i ruszysz w teren poza uczelnię.
- Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kierunków studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
- Jako student możesz bez przeszkód korzystać ze studia fotograficznego, studia grafiki komputerowej, zasobów Galerii 55 i Galerii 47, auli ze sprzętem audiowizualnym i innych obiektów, które z założenia przygotowane są do realizacji ekspozycji, działań teatralnych, wystaw, działań performatywnych, realizacji audiowizualnych.
- Dbamy o indywidualne podejście do każdego studenta, diagnozujemy jego potrzeby i uzdolnienia - doświadczeni promotorzy i wykładowcy pomagają w ukierunkowaniu zainteresowań i ścieżki zawodowej.
- Tworzymy środowisko ludzi, którzy są w bliskim kontakcie, nasi absolwenci prowadzą zajęcia specjalnościowe, zakładając własne firmy i są opiekunami praktyk - współtworzymy tę branżę od lat.
- Organizujemy spotkania i warsztaty z gośćmi, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i badania wizerunku, projektowaniu contentu mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych i reklamy.
Na kierunku media design i marketing wizerunkowy poznasz tajniki storytellingu na zajęciach u dr Alii Kubicz.
Posłuchaj wrażeń Natalii ze studiów na kierunku media design i marketing wizerunkowy.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 2 stycznia zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 460 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.