Co zyskujesz, studiując Media design i marketing wizerunkowy na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

  • Łączymy wiedzę o komunikacji z jej praktykowaniem - sam będziesz prowadzić badania i tworzyć treści medialne.
  • Organizujemy wykłady i spotkania gościnne ze specjalistami z zakresu marketingu i kształtowania wizerunku - poznasz branżę marketingową i będziesz na bieżąco z dynamicznie zmieniającymi się trendami.

  • Realizujemy sesje fotograficzne oraz nagrania video – twoje prace mogą wziąć udział w organizowanych przez nas wystawach oraz festiwalach.

  • Zajęcia warsztatowe realizujemy w specjalistycznych pracowniach multimedialnych: studiu telewizyjnym, studiu fotograficzno-filmowym, laboratorium dźwięku, laboratorium eyetrackingu – otrzymujesz odpowiednie warunki pracy oraz dostęp do specjalistycznego sprzętu.  

  • Zajęcia, kształtujące kompetencje badawcze, strategiczne i kreatywne w procesie budowania marki dają ci możliwość zrozumienia poszczególnych procesów budowania marki oraz zarządzania nią.

  • Projekty, realizowane w trakcie studiów, pozwalają na wykorzystanie w praktyce wiedzy z zakresu zarządzania kampaniami medialnymi – będziesz tworzyć prawdziwe kampanie, organizować eventy, tworzyć budżety, współpracować z mediami i oglądać efekty swojej pracy. 

Dodatkowe atuty kierunku:

  • Innowacyjne koncepcje kierunku i specjalności były nagradzane w konkursach MNiSW (2012, 2016), są także obecnie realizowane w ramach projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
  • Praca dyplomowa ma charakter projektowy i może stać się częścią Twojego portfolio.
  • Przy kierunku działa koło studenckie,  w którym wyćwiczysz dobre nawyki fotografa, tworząc projekty fotograficzne i filmowe, poznasz integracyjne uroki pracy zespołowej i ruszysz w teren poza uczelnię.
  • Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kierunków studiów dla indywidualistów, którzy bazują na swoich unikalnych kompetencjach i rozwijają się dzięki kulturze kontaktów i współpracy z otoczeniem.
  • Jako student możesz bez przeszkód korzystać ze studia fotograficznego, studia grafiki komputerowej, zasobów Galerii 55 i Galerii 47, auli ze sprzętem audiowizualnym i innych obiektów, które z założenia przygotowane są do realizacji ekspozycji, działań teatralnych, wystaw, działań performatywnych, realizacji audiowizualnych.
  • Dbamy o indywidualne podejście do każdego studenta, diagnozujemy jego potrzeby i uzdolnienia - doświadczeni promotorzy i wykładowcy pomagają w ukierunkowaniu zainteresowań i ścieżki zawodowej.
  • Tworzymy środowisko ludzi, którzy są w bliskim kontakcie, nasi absolwenci prowadzą zajęcia specjalnościowe, zakładając własne firmy i są opiekunami praktyk - współtworzymy tę branżę od lat.
  • Organizujemy spotkania i warsztaty z gośćmi,  którzy dzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu i badania wizerunku, projektowaniu contentu mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych i reklamy.

 

Na kierunku media design i marketing wizerunkowy poznasz tajniki storytellingu na zajęciach u dr Alii Kubicz.

Posłuchaj wrażeń Natalii ze studiów na kierunku media design i marketing wizerunkowy. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 2 stycznia
czesne już od
460
395
miesięcznie

Zapisując się do  2 stycznia zyskujesz:
●   800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 460 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:

●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.


 

Z radością obserwuję, jak studenci rozwijają swoje umiejętności i pasje w świecie mediów i marketingu. Nasz program nie tylko zapewnia solidne podstawy teoretyczne i praktyczne, ale również stawia na niezwykle ważny aspekt, jakim są relacje międzyludzkie. Wspólne zajęcia, warsztaty i projekty sprzyjają budowaniu silnych więzi, które często trwają długo po ukończeniu studiów. Widzę dużą wartość w dołączaniu studentów do kół naukowych i odważeniu się na wyjazd za granicę w ramach programu Erasmus+. To doświadczenie poszerza horyzonty i wzbogaca wiedzę o globalnych rynkach medialnych.

dr Barbara Kilijańska

Menedżerka kierunku Media design i marketing wizerunkowy

Studia na tym kierunku, niezależnie od wybranej specjalności, to przygoda łącząca wymagania, jakie stawia przed marketerami świat pełen transformacji cyfrowej. Niezależnie od późniejszego miejsca zatrudnienia – czy to będzie duża firma, średnie przedsiębiorstwo, własna działalność, czy może praca w sektorze publicznym – nasi studenci i absolwenci będą w stanie realizować wiele wyzwań, nie tylko tych związanych z obszarem e-marketingu. Na zajęciach nauczą się korzystać z dobrodziejstw nowoczesnych technologii, internetu oraz poruszać po delikatnym gruncie współczesnej komunikacji. Zrozumieją, jak ważne jest nie tylko wypatrywanie trendów i zmian, ale też ich wyznaczanie. Nasze zajęcia to praktyczne warsztaty, case studies ze świata biznesu i gry biznesowe, bez których trudno zdobyć wiedzę i doświadczenie.
 

Adam Piwek

Wykładowca na kierunku Media design i marketing wizerunkowy

Jeżeli lubisz tworzyć i praca kreatywna nie jest Ci straszna, to miejsce dla Ciebie. Studiowanie daje wiele możliwości do rozwijania kreatywności i poszerzania wiedzy w różnych dziedzinach. Czekają na Ciebie m.in. zajęcia z fotografii czy video marketingu. Spotkasz tu wiele osób, które pomogą Ci w twojej drodze. Wykładowcy są naprawdę życzliwi i wspierają twoje działania. Swoją pierwszą pracę w marketingu znalazłam właśnie tutaj na uniwersytecie. Jest to miejsce, które daje naprawdę wiele możliwości.

Weronika Asajewicz

Studentka kierunku Media design i marketing wizerunkowy

Wybór tego kierunku okazał się dla mnie trafną decyzją, ponieważ bardzo interesuję się nowymi technologiami, mediami oraz kreatywnym podejściem do marketingu. Studia na tej uczelni dały mi możliwość zgłębienia zagadnień związanych z projektowaniem graficznym. Uczelnia ta stwarza dogodne warunki do rozwijania swoich pasji i kreatywności, co dla mnie było niezwykle istotne. Nawet na początku, jak wybierałam uczelnię i podjęłam ostateczną decyzję, chciałam, żeby to była jedna z najlepszych na Dolnym Śląsku.

Co mnie szczególnie zachwyciło na tej uczelni, to zaangażowanie wykładowców w przekazywanie wiedzy oraz pasja, którą wkładają w swoją pracę. Dzięki ich doświadczeniu i wsparciu mogłam zdobyć nie tylko teoretyczną wiedzę, ale również praktyczne umiejętności niezbędne na dzisiejszym rynku pracy. Nawet sam kontakt i podejście! Uwielbiam zajęcia np. z video marketingu z dr Dariuszem Lechańskim albo sam język angielski z panem Pawłem Markiewiczem. Ale warsztaty z fotografii reklamowej i kreacji z dr Michałem Otrockim chyba najbardziej do mnie przemówiły. Wierzę, że moja edukacja na tym kierunku otworzy przede mną wiele możliwości zawodowych w branży mediów i marketingu.

Natalia Panaś

Studentka Media design i marketing wizerunkowy

Wybrałam kierunek Media design i marketing wizerunkowy, bo przyciągnęła mnie specjalizacja, którą jest grafika komputerowa. Interesuję się tym i chciałabym pracować właśnie jako freelancer, bo myślę, że to da mi wolność i autonomię, co pozwoli mi połączyć pracę z moją pasją, którą jest muzyka. Od dziecka gram na wielu instrumentach, głównie na fortepianie. Dlatego chciałabym połączyć grafikę i muzykę. Najbardziej zaskoczyło mnie to, jaka jest tutaj atmosfera. To, że nie ma żadnych barier pomiędzy wykładowcami, a studentami i wszyscy czują się tutaj dobrze. Drugą rzeczą, która mnie zaskoczyła to to, jaka jest szeroka gama przedmiotów i jak są ciekawe. W pierwszym semestrze podobała mi się historia sztuki, bo wydaje się, że nie jest to ściśle związane z kierunkiem Media design, ale ten przedmiot pozwolił mi otworzyć głowę i poszerzyć horyzonty jako grafik.

Jowita Janik

Studentka kierunku Media design i marketing wizerunkowy

Czego się nauczysz?

Tworzyć materiały audiowizualne na potrzeby mediów społecznościowych – możesz ćwiczyć umiejętność przygotowywania najbardziej pożądanego obecnie contentu. 
W ramach praktyk możesz uczestniczyć w pracach różnorodnych instytucji artystycznych, kulturalnych, edukacyjnych.
Masz możliwość tworzenia autorskich projektów w sekcjach: foto/video, marketing/social media, brand design, media/eventy. 

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Branding i zarządzanie marką
Stacjonarne Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł
Grafika i multimedia
Stacjonarne Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł
Komunikacja wizerunkowa i reklama z elementami AI
Stacjonarne Niestacjonarne Nowość Od marca
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł
Marketing i social media w biznesie
Stacjonarne Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł
Media audiowizualne i wideomarketing
Stacjonarne Niestacjonarne Hybrydowe Od marca
od 595 zł 662 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 662 zł

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF