dr Marek Zimnak

Absolwent wrocławskiej polonistyki, stopień doktorski z marketingu internetowego uzyskał na Akademii Ekonomicznej, studia podyplomowe z komunikacji społecznej - dyplom Connecticut State University, a tytuł Master of Didactics w London College University. Posiada wieloletnie doświadczenie jako dziennikarz magazynów specjalistycznych (redaktor naczelny miesięcznika CHIP i dwutygodnika PC Kurier). W telewizji Polsat realizował i prowadził przez pół roku program na temat „pluskwy milenijnej”, w Polskim Radio przez 7 lat prezentował programy autorskie (m.in. Wrocławska Wieża Babel), a na początku XX w. kierował start-upami YoYo.pl i Kopernik.pl. Jako szef agencji PR obsługiwał m.in. TPSA, Politechnikę Wrocławską, Telefonię Dialog. Wykładowca i prelegent na licznych konferencjach krajowych i zagranicznych, autor artykułów i książek naukowych i o tematyce związanej z kreacją wizerunku, rozwiązywaniem kryzysów komunikacyjnych, promocją nauki i wyższej edukacji. Od 2008 roku także wykładowca w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, gdzie wypromował ponad trzystu licencjatów i magistrów, zajmujących dzisiaj liczące się stanowiska w branży dziennikarskiej, marketingowej i pr-owej. Przez 10 lat jako prezes kierował pracami Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, zrzeszającego rzeczników prasowych i pracowników promocji. Obecnie prowadzi m.in. badania nad rolą głosu w kreacji wizerunku

Mający wieloletnie doświadczenia czynnego dziennikarza mediów „mówionych”, a jednocześnie specjalizujący się w tematyce na styku nowych mediów, kreacji wizerunku i technik dziennikarskich, przygotował w publikacji "Głos i wizerunek" podbudowę teoretyczną oraz zadania związane z redakcją tekstu i strukturą pracy.

Współautor publikacji "Głos i wizerunek".

dr Piotr Para

Menedżer kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Współautor publikacji "Głos i wizerunek", w której jako socjolog, przyjął na siebie obowiązki związane z zachowaniem poprawności metodologicznej badania, jego strukturą, analizą i zebraniem wniosków. Czynny instruktor i reżyser teatralny, a w przeszłości aktor Teatru Pantonimy Henryka Tomaszewskiego posiada doświadczenie, pozwalające mu na sprawne poruszanie się po tematyce związanej z komunikacją werbalną i niewerbalną.

mgr Adam Piwek

Od ponad 15 lat podaje rękę w imieniu marek i organizacji. Od ponad 10 lat buduje społeczności i zajmuje się digital marketingiem. Na swoim koncie ma działania dla takich marek jak Santander Consumer Bank, Apsys, Wrocław Fashion Outlet, Factory, instytucji publicznych oraz organizacji pozarządowych. Aktualnie marketing manager w HRlink i Goldenline. Ekspert z zakresu marki pracodawcy, CSR, autor ponad 100 praktycznych publikacji z obszaru marketingu i HR. 

dr Maria Magdalena Morawiecka

Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i ASPP „Abrys” na specjalizacji „grafika użytkowa”. Doktor nauk humanistycznych, niezależna badaczka i wykładowczyni na wielu wyższych uczelniach (na przestrzeni lat m. in. Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet SWPS Wrocław, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu). Autorka tekstów naukowych, literackich oraz realizacji artystycznych. Publikuje zarówno w polskich jak i międzynarodowych pismach naukowych.

Z Uniwersytetem DSW współpracuje od 2016 roku. Na kosmetologii prowadzi zajęcia z estetyki; obecnie wykłada także na specjalizacjach „media kreatywne” i „media design i marketing wizerunkowy”.

W pracy naukowej zajmuje się przede wszystkim zagadnieniami z zakresu kultury wizualnej.

dr hab. n. społ. Małgorzata Synowiec-Piłat

dr hab. n. społ. Małgorzata Synowiec-Piłat

Socjolog, specjalizuje się w socjologii zdrowia i medycyny oraz promocji zdrowia. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego – kierunek socjologia. Doktorat z nauk humanistycznych w zakresie socjologii obroniła na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie. Habilitację w dziedzinie nauk społecznych, w dyscyplinie nauki socjologiczne obroniła natomiast na UKSW w Warszawie.  
Prezes Fundacji Kreatywnie dla Zdrowia (od 2016 r.). Przewodnicząca Zarządu Sekcji Socjologii Zdrowia i Medycyny Polskiego Towarzystwa Socjologicznego (kadencje 2019-2021 oraz 2022-2024). W latach 1996–2022 zawodowo i naukowo związana z Uniwersytetem Medycznym we Wrocławiu. Wykładowca na wyższych uczelniach publicznych i prywatnych. 
Autorka książek „Przekonania i wiedza dotyczące chorób nowotworowych a uczestnictwo w onkologicznych badaniach profilaktycznych. Studium socjologiczne” (2020) oraz „Promocja zdrowia i profilaktyka onkologiczna w działaniach organizacji pozarządowych” (2009); współredaktorka 6 monografii, w tym podręcznika „Promocja zdrowia w działaniu. Od teorii do praktyki” (2017); redaktor naukowy 7 tomów w czasopismach naukowych oraz autorka ponad 60 artykułów naukowych. 
Czynnie uczestniczyła w ponad 40 krajowych oraz 13 międzynarodowych konferencjach naukowych (w tym: European Sociological Association 2013, 2015, 2016). Pomysłodawca i główny organizator cyklicznej, Krajowej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej „Socjologia medycyny – promocja zdrowia” (5 edycji od 2015: „biopolityka”, „starość”, „media”, „życie codzienne” oraz „wellbeing”) oraz Seminarium Naukowego „Promocja Zdrowia w Działaniu” (5 edycji od 2015). Kierownik 7 grantów oraz członek zespołu badawczego 3 grantów w ramach badań własnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca w grancie NCN OPUS (2011). 
Laureatka 5 nagród JM Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu: 2 naukowych i 3 dydaktycznych. Review Editor w Medical Sociology - „Frontiers in Sociology Journal”.
Od wielu lat współpracuje z samorządem terytorialnym. Współautorka oraz kierownik merytoryczny i koncepcyjny dokumentu polityki publicznej „Kierunki działań w zakresie zdrowia publicznego dla mieszkańców Wrocławia na lata 2022-2026” (na zlecenie Gminy Wrocław). Kierownik 2 projektów naukowych, finansowanych ze środków gminy Wrocław: „Z korzyścią dla zdrowia, czy na jego szkodę? Analiza socjologiczna stylu życia wrocławian” (2018) oraz „Poziom wiedzy dotyczącej chorób nowotworowych wśród populacji wrocławian oraz jej społeczno-kulturowe uwarunkowania” (2019).  
Prowadzi socjologiczne badania ilościowe o charakterze aplikacyjnym, poświęcone społeczno-kulturowym aspektom chorób przewlekłych, zwłaszcza onkologicznych. Przedmiotem jej naukowego zainteresowania są zachowania, postawy i przekonania dotyczące zdrowia i choroby; wykorzystanie narzędzi wpływu społecznego w promowaniu zdrowego stylu życia oraz działalność organizacji pozarządowych na rzecz zdrowia i osób chorych. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów z zakresu promocji zdrowia, ukierunkowanych na kształtowanie prozdrowotnego stylu życia wśród osób zdrowych i chorych przewlekle, które prowadzone są w oparciu o ideę upodmiotowienia i aktywizacji społecznej.