Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się, jak tworzyć i rozwijać rozpoznawalną markę medialną, dbając o jej spójność i pozytywny wizerunek.

  • Zdobędziesz umiejętności planowania i realizowania projektów medialnych, a także monitorowania ich postępów, aby osiągnąć zamierzone cele.

  • Poznasz zasady etyczne i prawne, które kierują działalnością medialną, co pozwoli Ci działać odpowiedzialnie i zgodnie z przepisami.

  • Nauczysz się opracowywać skuteczne strategie marketingowe, które pomogą zwiększyć zasięg i wpływ mediów.

  • Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie wykorzystywać media społecznościowe do zarządzania wizerunkiem mediów i angażowania odbiorców.

  •  Nauczysz się, jak zarządzać zespołami w środowisku medialnym, motywować pracowników i dbać o efektywność pracy redakcji.

  • Poznasz metody analizy rynku medialnego, co pozwoli Ci ocenić potrzeby odbiorców i dostosować ofertę mediów do ich oczekiwań.

  • Nauczysz się planować i realizować efektywną dystrybucję treści w różnych kanałach medialnych, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

Praca dla Ciebie:

  • Manager ds. mediów
  • Redaktor naczelny
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych
  • Konsultant ds. mediów
  • Producent medialny
     

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 24 kwietnia
czesne już od
498 zł
464 zł
miesięcznie

Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz:
●    800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej. 

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 


 

Program studiów

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

  • Strategie zarządzania marką medialną
  • Zarządzanie projektami medialnymi
  • Etyka i prawo mediów
  • Marketing w mediach i reklama
  • Strategie mediów społecznościowych w zarządzaniu mediami
  • Zarządzanie zespołami redakcyjnymi
  • Badania mediów i analiza rynku
  • Zarządzanie dystrybucją treści medialnych
  • Dziennikarstwo informacyjno-publicystyczne
     
Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF