Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
Specjalność oferuje studentom kompleksowe przygotowanie do tworzenia silnego wizerunku pracodawcy, wykorzystując nowoczesne technologie. Studenci uczą się wykorzystywać narzędzia technologiczne do efektywnego pozyskiwania i angażowania pracowników. Program pozwoli studentom zrozumieć, jak budować pozytywne środowisko pracy i skutecznie komunikować wartości firmy. Specjalizacja skupia się również na opracowywaniu strategii employer branding oraz analizie procesów z wykorzystaniem analityki danych, co pozwala na ciągłe doskonalenie i optymalizację działań marketingowych. Dodatkowo, nauka content marketingu i PR w HR umożliwia studentom efektywne wykorzystanie treści i public relations do budowania atrakcyjnego wizerunku pracodawcy.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
- Rekrutacja i e-rekrutacja
- Kultura organizacyjna
- Planowanie i realizacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Strategia employer branding
- AI, digital i social employer branding
- Analityka procesów employer branding
- Content marketing i PR w HR