Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się analizować dane statystyczne z Google Ads, Meta Ads oraz innych zebranych baz.
- Nauczysz się interpretować i wykorzystywać dane do dalszego projektowania działań marketingowych.
- Dowiesz się jak optymalizować konwersję.
- Nauczysz się wykorzystywać dane i przedstawiać je w różnej formie graficznej.
- Dowiesz się jak korzystać z narzędzi pomocnych w wykorzystaniu danych analitycznych.
- Nauczysz się dostosowywać strategie do otrzymanych danych tak, aby zwiększać sprzedaż.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
To specjalność dedykowana dla osób, które chcą się nauczyć pracować na danych liczbowych i chcą je wykorzystać do budowania przewagi konkurencyjnej w działaniach marketingowych. Szczególnie polecamy tę specjalność osobom, które są nastawione na analityczne myślenie. To propozycja stworzona w oparciu o zapotrzebowanie rynku pracy.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. data science
- analityk internetowy,
- marketing director,
- analyst of account managment strategy,
- data science manager,
- specjalista ds. social media.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 30 stycznia, zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
- Google Analitics
- Wizualizacja danych analitycznych
- Data science
- Optymalizacja konwersji
- Analityka social media
- Customer insights
- Analiza i interpretacja danych
- AI w biznesie