Co zyskujesz, studiując marketing i sprzedaż w Uniwersytecie DSW?

  • Kształcimy tak, żebyś zdobył/zdobyła wiedzę i umiejętności pożądane na rynku pracy. Program studiów przygotowaliśmy na podstawie potrzeb firm z obszaru marketingu. Dzięki temu możesz połączyć dotychczasową wiedzę zdobytą podczas studiów licencjackich z wiedzą z zupełnie nowej, inspirującej branży, która stale się rozwija.
  • Zajęcia prowadzą specjaliści-praktycy, którzy na co dzień pracują w agencjach marketingowych, domach mediowych, prowadzą własną działalność gospodarczą w obszarze content marketingu, reklamy i sprzedaży.
  • Dzięki hybrydowej formule studiów jesteśmy w stanie zaprosić do współpracy wykładowców z całej Polski, dlatego podczas nauki będziesz mieć możliwość zetknięcia się z szerszym spojrzeniem biznesowym, a także poznasz różnorodne metodyki.
  • Nasze laboratoria (pracownie komputerowe, studio telewizyjne, studio fotograficzno-filmowe, laboratorium dźwięku i laboratorium eyetrackingu) oraz zasoby biblioteczne są regularnie powiększane oraz aktualizowane, dlatego zawsze masz stały dostęp do najnowszej wiedzy.
  • Pracujemy na narzędziach w mediach społecznościowych, co pozwala Ci dokładnie poznać te środowiska wraz ze wszystkimi ich funkcjonalnościami i już w trakcie studiów możesz budować za ich pomocą markę własną.
  • Dzięki elastycznej formie studiów i pracy w grupie łatwiej nabywasz wiedzę i umiejętności.
  • Studia obejmują tylko 3 semestry, co pozwala Ci szybciej osiągnąć zamierzone cele. 

Dodatkowe atuty kierunku: 

  • Przez czas studiów masz wsparcie w nauce, kiedy tylko chcesz i dysponujesz czasem.
  • Gwarantujemy stały dostęp do platformy MS 365 i platformy Moodle, na których znajdziesz wszystkie materiały do zajęć i będziesz mieć możliwość komunikowania się z wykładowcami i studentami. Pozwoli Ci to przygotować się do egzaminów i wykorzystać materiały ze studiów w życiu zawodowym.
  • W zależności od specjalności pracujemy w: środowisku MS 365 (Excel, Forms, Teams, PowerPoint, SharePoint), Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, Press Service, Brand 24, Zoho CRM, Positionly, Buffer, Bitly, SoTrender oraz rozmaitych aplikacjach graficznych, takich jak Canva czy Genial.ly.
  • W trakcie zajęć poznajesz swoje mocne i słabe strony. Pod czujnym okiem tutora budujesz swoją ścieżkę kariery zawodowej w oparciu o swoje atuty. 
  • Już w trakcie I semestru możesz uzyskać certyfikacje naszej Uczelni, które pozwolą Ci wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 27 lutego
czesne już od
503 zł
465 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 lutego, zyskujesz:
●    400 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej. 

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 


 

Dlaczego warto studiować na tym kierunku?

Marketing to działania, które podejmuje się, by promować produkty i usługi. To odpowiadanie na potrzeby klientów tak, by zapewnić firmie jak największy zysk. Obejmuje szereg działań, strategii i taktyk i wymaga znajomości coraz to większej liczby nowoczesnych narzędzi, które pozwalają na efektywne pozyskiwanie coraz większej grupy klientów. Współczesny marketing koncentruje się na wartościach, relacjach i aspiracjach klienta, stąd stawia coraz ciekawsze wyzwania ekspertom. Coraz więcej danych jesteśmy w stanie obliczać za pomocą machine learning, a świat marketingu oparty jest o liczne algorytmy i umiejętne czytanie danych statystycznych. Szczególne znaczenie ma dziś digital marketing, social media marketing oraz marketing automation. Współczesny absolwent marketingu, to osoba, która powinna być wyposażona w kompetencje miękkie, takie jak negocjacje, czy komunikacja, ale także w kompetencje twarde, takie jak znajomość zasad marketingu i znajomość narzędzi stosowanych w agencjach marketingowych i w działach sprzedaży. 

 

Wierzę, że dzięki naszemu programowi studiów absolwenci Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW będą dobrze przygotowani do wejścia na rynek pracy. Wiem, że na rynku pracy oczekuje się znajomości licznych narzędzi, smykałki do przewidywania trendów oraz umiejętności ich poszukiwania i tworzenia. Szanujemy czas naszych Studentów, dlatego sięgamy po najnowsze technologie i najlepszych ekspertów, którzy chcą się dzielić swoim doświadczeniem i wiedzą zdobytą w środowisku biznesowym. Nasi Dydaktycy stosują nowoczesne metody kształcenia a elastyczna organizacja studiów, dzięki formule hybrydowej ułatwia proces studiowania. W ramach studiów tworzymy grupy społecznościowe, które pozwalają studentom na networking i dzielenie się wiedzą. 

dr Danuta Studencka - Derkacz

Wykładowczyni na kierunku marketing i sprzedaż

Jestem wykładowcą na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Specjalizuję się w obszarach biznesowych i serdecznie zapraszam Was na kierunki takie jak zarządzanie, sprzedaż i marketing, gdzie poprzez nasze studia możecie przygotować się do pracy w realnych warunkach w polskich i zagranicznych źródłach. Zajęcia, które prowadzę oparte są o formułę warsztatową, gdzie ćwiczymy komunikację wewnątrz firmy, delegowanie zadań. Jeżeli chcecie, żeby studia w praktyczny sposób przygotowały Was do wejścia na rynek pracy w obszarach biznesowych, to serdecznie zapraszamy na Uniwersytet Dolnośląski DSW. 

Artur Smolik

Wykładowca na kierunku marketing i sprzedaż

Jeżeli poszukujesz pracy jako marketingowiec lub jako specjalista do spraw social mediów, studia magisterskie na kierunku marketing i sprzedaż to jest idealny wybór. Sam dobór praktyków oraz specjalistów w tej branży pozwala Tobie na zagłębienia wszystkich możliwych tajników marketingu i samej sprzedaży. Co mnie przede wszystkim przekonało do tego kierunku? To samo podejście do przedmiotów, do prowadzenia warsztatów. Sposób prowadzenia zajęć przez wykładowców to bezpośrednie odbicie na praktykę i to, czego moglibyśmy się spodziewać po pracy marketingowca.  

Michał Malinowski

Student na kierunku marketing i sprzedaż

Nie ma dzisiaj firmy, dla której digital czy transformacja cyfrowa nie są wyzwaniem. Marketing i Sprzedaż to kierunek, na którym wspólnie z praktykami przejdziesz przez wiele praktycznych ćwiczeń, gier i symulacji. Wszystko po to, aby być przygotowanym na zadania, jakie czekają w działach marketingu, digital, e-commerce, sales czy wsparcia sprzedaży. 

Adam Piwek

Wykładowca na kierunku Marketing i sprzedaż

dr Anna Motylska- Kuźma prodziekan Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW

Nasi dziadkowie i rodzice często wykonywali jeden zawód przez całe życie. Jednak czasy się zmieniły. Jeszcze rok temu nikt nie wyobrażał sobie, co sztuczna inteligencja będzie potrafiła zrobić z naszymi codziennymi, rutynowymi obowiązkami. Z punktu widzenia rynku pracy jesteśmy towarem, który im bardziej luksusowy tym będzie miał większą cenę. Co sprawia, że rynek zaczyna postrzegać nas jako dobro luksusowe? Nasze umiejętności i kompetencje. Kończąc studia na I stopniu z pewnością masz solidne podstawy do wykonywania swojego zawodu. Decydując się na studia magisterskie otwierasz sobie zupełnie nowe perspektywy i ścieżki.

 

Denis Weitler zwykł mawiać, że niezwykłe rzeczy zdarzają się tym, którzy potrafią przekraczać granice i myśleć poza schematami. I to jest w punkt, jeżeli mówimy o studiach magisterskich. Studia I stopnia zwykle pokazują Ci te granice i schematy, ba - nawet nauczą Cię z nimi postępować. Jednak studia II stopnia pokazują Ci często jak przekroczyć te granice, ukazują również kruchość schematów, otwierają perspektywy, których wcześniej nie było widać. Dlatego odpowiedź na pytanie, co dają Ci studia magisterskie powinna brzmieć - uchylają Ci drzwi do niezwykłych rzeczy, które mogą Ci się przydarzyć, a tylko od Ciebie zależy, czy przez nie wejdziesz.

 

Zgodnie z danymi GUS, w województwie dolnośląskim zarejestrowanych było pod koniec 2023 prawie pół miliona firm, a ponad 8% wszystkich inwestycji zagranicznych w Polsce lokowanych jest właśnie w tym regionie. Te dane pokazują perspektywy, jakie stoją przed każdym młodym człowiekiem, chcącym realizować swoje pasje i spełniać ambicje u boku takiego międzynarodowego partnera. Nie jest to jednak możliwe przy zakończeniu edukacji na I stopniu studiów. Aby móc rozwijać się, wspinając po szczeblach kariery, konieczny jest jeden, niewielki element – posiadanie stopnia magistra. Dlatego nie warto pytać, co dają mi studia magisterskie, ale warto skupić się na tym, jakie „drzwi” będą przede mną zamknięte dopóki nie będę posiadać tego tytułu.

 

Ze studiami magisterskim jest jak z emeryturą. Jeżeli nie zabezpieczysz sobie środków na przyszłość, to przychodzi taki moment w życiu, kiedy zaczynasz poważnie tego żałować, ale wówczas jest już za późno i pozostajesz z przysłowiową monetą w ręcę zastanawiać się czy dzisiaj kupić chleb, czy zapłacić za gaz. Rezygnując z magisterki, możesz znaleźć się w podobnej sytuacji. Jesteś, jako pracownik, często niżej opłacany za swoją pracę, nie możesz awansować, a w sytuacjach kryzysowych, jesteś pierwszy do zwolnienia. Warto to wziąć pod uwagę. Zdobycie stopnia magistra daje Ci wolność i pewien stopień niezależności.

dr Anna Motylska-Kuźma

Prodziekan

Wykładowca Tomasz Prałat ubrany w niebieską koszulę. Zdjęcie portretowe.

Podczas studiów studenci zdobywają wiedzę z zakresu marketingu, badań marketingowych, employer brandingu, zarządzania marką oraz prognozowania sprzedaży. Program kładzie duży nacisk na praktyczne umiejętności, które rozwijane są podczas konwersatoriów, warsztatów oraz licznych projektów. Szczególną uwagę poświęcamy również doskonaleniu umiejętności autoprezentacji i pracy zespołowej.

Tomasz Prałat

Wykładowca na kierunku marketing i sprzedaż

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Analityka internetowa z elementami AI
Stacjonarne Niestacjonarne Nowość Od marca
od 556 zł 579 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 534 zł
Digital marketing
Stacjonarne Niestacjonarne Od marca
od 556 zł 579 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 534 zł
Marketing w cyfrowej transformacji z elementami AI
Stacjonarne Niestacjonarne Nowość Od marca
od 556 zł 579 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 534 zł

Program studiów

Uwaga!  Studia 3 semestralne. 

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Wykładowczyni mgr Danuta Kidawa.
Wykładowca dr Artur Smolik ubrany w granatowy garnitur.
mgr Jakub Kobyliński
Wykładowca Tomasz Prałat ubrany w niebieską koszulę. Zdjęcie portretowe.
mgr Danuta Kidawa

Absolwentka Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, a także Szkoły Trenerów Grupy SET i Akademii Trenerów Mentalnych. Trenerka FRIS® oraz ekspertka mocnych stron, prowadząca sesje indywidualne oraz warsztaty zespołowe. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ w zakresie marketingu...

dr Danuta Studencka-Derkacz

Doktor nauk społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany menedżer Prince 2 oraz mediator. Absolwentka Filozofii-Komunikacji społecznej oraz Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego.  Od 18 lat pracuje na rynku mediów i public relations. Przeszła drogę od dziennikarza newsowego,...

prof. zw. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska

Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, profesor Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW we Wrocławiu. Przez wiele lat pracowała na  Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie była kierownikiem Katedry Badań  Marketingowych, a także pełniła funkcję Prorektora  ds. Dydaktyki oraz Dyrektora...

dr Klaudia Migasiewicz

Trener i wykładowca akademicki z zakresu umiejętności menedżerskich i interpersonalnych, przedsiębiorczości, kreatywności, rozwoju startupów, train the trainers. Prowadzi badania na temat klastrów i startupów. Przez wiele lat doświadczenie zdobywała w Uniwersytecie Ekonomicznym we...

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

dr Artur Smolik

Strateg, praktyk biznesu, dyrektor zarządzający, mentor, autor publikacji z obszaru efektywności w biznesie. Doktor ekonomii pasjonujący się zarządzaniem, przywództwem, etyką menedżerską, prakseologią i triathlonem.  Wspiera firmy, zespoły i top management w podnoszeniu wyników...

mgr Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

mgr Wojciech Moskwa

Od ponad 12 lat realizuje doradztwo marketingowe, audyty i zarządzanie zespołem dla małych i średnich przedsiębiorstw z segmentu e-commerce. Projektowałem strategie m.in. dla firm z branży elektronicznej, budowlanej, medycznej, produkcyjnej czy odzieżowej zarówno w modelu B2B, B2C jak i...

mgr Jakub Kobyliński

Grafik i fotograf. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu na kierunku Grafika i Wyższego Studium Fotografii AFA. Od ponad 10 lat właściciel firmy zajmującej się projektowaniem graficznym w tym brandingiem, DTP, reklamą oraz fotografią. Autor projektów...

mgr Tomasz Prałat

Wykładowca akademicki i szkoleniowiec, specjalizujący się w społecznej odpowiedzialności biznesu, bankowości oraz teorii marketingu. Posiada bogate doświadczenie zawodowe zdobyte w polskich i międzynarodowych korporacjach. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Polskiego...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF