Co zyskujesz, studiując marketing i sprzedaż w Uniwersytecie DSW?
- Kształcimy tak, żebyś zdobył/zdobyła wiedzę i umiejętności pożądane na rynku pracy. Program studiów przygotowaliśmy na podstawie potrzeb firm z obszaru marketingu. Dzięki temu możesz połączyć dotychczasową wiedzę zdobytą podczas studiów licencjackich z wiedzą z zupełnie nowej, inspirującej branży, która stale się rozwija.
- Zajęcia prowadzą specjaliści-praktycy, którzy na co dzień pracują w agencjach marketingowych, domach mediowych, prowadzą własną działalność gospodarczą w obszarze content marketingu, reklamy i sprzedaży.
- Dzięki hybrydowej formule studiów jesteśmy w stanie zaprosić do współpracy wykładowców z całej Polski, dlatego podczas nauki będziesz mieć możliwość zetknięcia się z szerszym spojrzeniem biznesowym, a także poznasz różnorodne metodyki.
- Nasze laboratoria (pracownie komputerowe, studio telewizyjne, studio fotograficzno-filmowe, laboratorium dźwięku i laboratorium eyetrackingu) oraz zasoby biblioteczne są regularnie powiększane oraz aktualizowane, dlatego zawsze masz stały dostęp do najnowszej wiedzy.
- Pracujemy na narzędziach w mediach społecznościowych, co pozwala Ci dokładnie poznać te środowiska wraz ze wszystkimi ich funkcjonalnościami i już w trakcie studiów możesz budować za ich pomocą markę własną.
- Dzięki elastycznej formie studiów i pracy w grupie łatwiej nabywasz wiedzę i umiejętności.
- Studia obejmują tylko 3 semestry, co pozwala Ci szybciej osiągnąć zamierzone cele.
Dodatkowe atuty kierunku:
- Przez czas studiów masz wsparcie w nauce, kiedy tylko chcesz i dysponujesz czasem.
- Gwarantujemy stały dostęp do platformy MS 365 i platformy Moodle, na których znajdziesz wszystkie materiały do zajęć i będziesz mieć możliwość komunikowania się z wykładowcami i studentami. Pozwoli Ci to przygotować się do egzaminów i wykorzystać materiały ze studiów w życiu zawodowym.
- W zależności od specjalności pracujemy w: środowisku MS 365 (Excel, Forms, Teams, PowerPoint, SharePoint), Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, Press Service, Brand 24, Zoho CRM, Positionly, Buffer, Bitly, SoTrender oraz rozmaitych aplikacjach graficznych, takich jak Canva czy Genial.ly.
- W trakcie zajęć poznajesz swoje mocne i słabe strony. Pod czujnym okiem tutora budujesz swoją ścieżkę kariery zawodowej w oparciu o swoje atuty.
- Już w trakcie I semestru możesz uzyskać certyfikacje naszej Uczelni, które pozwolą Ci wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
do 2 stycznia
czesne już od
473 zł
439 zł
miesięcznie
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Dlaczego warto studiować na tym kierunku?
Zobacz specjalności na tym kierunku
Specjalności:
Analityka internetowa z elementami AI
Stacjonarne
Niestacjonarne
Nowość
Od marca
od 534 zł
579 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 579 zł
Digital marketing
Stacjonarne
Niestacjonarne
Od marca
od 534 zł
579 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 579 zł
Marketing w cyfrowej transformacji z elementami AI
Stacjonarne
Niestacjonarne
Nowość
Od marca
od 534 zł
579 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 579 zł
Program studiów
Uwaga! Studia 3 semestralne.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.