Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?
-
Nauczysz się projektować doświadczenia klientów, tworząc mapy ścieżek klienta i optymalizując każdy punkt kontaktu z marką.
-
Poznasz narzędzia badania satysfakcji i lojalności klientów, takie jak NPS, CES czy CSAT, które pozwolą na ocenę efektywności działań marketingowych.
-
Dowiesz się, jak wdrażać strategie opartych na Customer Experience (CX), poprawiając zadowolenie klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z firmą.
-
Nauczysz się wykorzystywać systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami, co pozwoli Ci na efektywne utrzymywanie i rozwijanie tych relacji.
-
Zdobędziesz umiejętności w zakresie projektowania innowacyjnych rozwiązań poprawiających doświadczenie klientów, dostosowanych do ich oczekiwań.
-
Poznasz metodologię analizy danych i insightów konsumenckich, co pomoże Ci optymalizować strategie marketingowe i zwiększać satysfakcję klientów.

Praca dla Ciebie:
-
Specjalista ds. customer experience – Projektowanie i wdrażanie strategii CX, optymalizowanie ścieżek klientów oraz poprawa ich doświadczeń z marką.
-
Menedżer ds. lojalności klientów – Tworzenie programów lojalnościowych i zarządzanie relacjami z klientami, by zwiększyć ich zaangażowanie i satysfakcję.
-
Lider projektów CX – Zarządzanie projektami związanymi z doświadczeniem klienta, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i usprawnianie procesów kontaktu z klientem.
-
Konsultant ds. zarządzania doświadczeniami klientów – Doradztwo w zakresie tworzenia i wdrażania strategii poprawiających doświadczenia klientów w różnych firmach.
-
Menedżer ds. rozwoju relacji z klientami – Zarządzanie procesem budowania trwałych i wartościowych relacji z klientami, optymalizowanie interakcji.
-
Analityk ds. customer insights – Analiza danych o zachowaniach konsumentów, identyfikowanie kluczowych insightów i optymalizacja działań marketingowych.
-
Ekspert ds. strategii obsługi klienta – Tworzenie strategii i procedur obsługi klienta, skupiając się na poprawie jakości i efektywności kontaktów z konsumentami.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz:
● 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
● Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
● dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.
Program studiów
Przedmioty realizowane w ramach specjalności:
-
Design Thinking
-
Psychologia w biznesie i psychologia zmiany
-
Trendy w CX
-
Nowoczesne technologie i AI w CX
-
Zachowania konsumentów
-
Total experience
-
Data science i wizualizacja danych
-
Narzędzia UX/UI