Czego się nauczysz, wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się projektować doświadczenia klientów, tworząc mapy ścieżek klienta i optymalizując każdy punkt kontaktu z marką. 

  • Poznasz narzędzia badania satysfakcji i lojalności klientów, takie jak NPS, CES czy CSAT, które pozwolą na ocenę efektywności działań marketingowych. 

  • Dowiesz się, jak wdrażać strategie opartych na Customer Experience (CX), poprawiając zadowolenie klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z firmą. 

  • Nauczysz się wykorzystywać systemy CRM do zarządzania relacjami z klientami, co pozwoli Ci na efektywne utrzymywanie i rozwijanie tych relacji. 

  • Zdobędziesz umiejętności w zakresie projektowania innowacyjnych rozwiązań poprawiających doświadczenie klientów, dostosowanych do ich oczekiwań. 

  • Poznasz metodologię analizy danych i insightów konsumenckich, co pomoże Ci optymalizować strategie marketingowe i zwiększać satysfakcję klientów. 

Zaczynasz studia Ważne informacje dla studentek i studentów 1 roku. Dowiedz się więcej.

Praca dla Ciebie:

  • Specjalista ds. customer experience – Projektowanie i wdrażanie strategii CX, optymalizowanie ścieżek klientów oraz poprawa ich doświadczeń z marką. 

  • Menedżer ds. lojalności klientów – Tworzenie programów lojalnościowych i zarządzanie relacjami z klientami, by zwiększyć ich zaangażowanie i satysfakcję. 

  • Lider projektów CX – Zarządzanie projektami związanymi z doświadczeniem klienta, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i usprawnianie procesów kontaktu z klientem. 

  • Konsultant ds. zarządzania doświadczeniami klientów – Doradztwo w zakresie tworzenia i wdrażania strategii poprawiających doświadczenia klientów w różnych firmach. 

  • Menedżer ds. rozwoju relacji z klientami – Zarządzanie procesem budowania trwałych i wartościowych relacji z klientami, optymalizowanie interakcji. 

  • Analityk ds. customer insights – Analiza danych o zachowaniach konsumentów, identyfikowanie kluczowych insightów i optymalizacja działań marketingowych. 

  • Ekspert ds. strategii obsługi klienta – Tworzenie strategii i procedur obsługi klienta, skupiając się na poprawie jakości i efektywności kontaktów z konsumentami. 

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 24 kwietnia
czesne już od
498 zł
464 zł
miesięcznie

Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz:
●    800 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej. 

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 439 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej:
●    Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
●    dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 


 

Program studiów

Przedmioty realizowane w ramach specjalności:

  • Design Thinking  

  • Psychologia w biznesie i psychologia zmiany 

  • Trendy w CX 

  • Nowoczesne technologie i AI w CX 

  • Zachowania konsumentów 

  • Total experience 

  • Data science i wizualizacja danych 

  • Narzędzia UX/UI 

Zobacz program studiów
Hand icon

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF