dr Monika Taras

Pedagog twórczości, nauczyciel akademicki, wykładowca Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW, kierownik Studiów Podyplomowych Arteterapia - terapia przez sztukę, Reżyser i instruktorka warsztatów teatralnych. Specjalizuje się w problematyce  teatroterapii, metodyki pracy i wspierania ucznia uzdolnionego artystycznie. Jest autorką i założycielką  Akademickiego Teatru AULA Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW. W ramach prowadzenia i działalności teatru wyreżyserowała  m. in. spektakle: Agencja skutecznej Pomocy, Pięć obrazów z szafy, Kartoteka, Co w duszy gra, Intro do miłości, Anima/Animus,  W jednym kierunku, Walizka, Wdowy, Świąteczne śpiwogranie, Kto mnie woła, Przybysz, Szczęśliwe wydarzenie. Przez wiele lat zawodowo związana była jako wokalistka/aktorka z Teatrem Capitol, Teatrem Muzycznym Operetka Wrocławska. Doświadczenia pracy scenicznej obejmują także współpracę z międzynarodowymi  impresariatami artystycznymi: Konzertdirektion Landgraf - Titisee-Neustadt, Agencja Artystyczna - Pro Musica, Meininger Theater, Gastspiel und Theater Direktion Gerhartz, Supierz Artist Management.

dr Alina Czapiga

Psycholog, pracuje na Uniwersytecie Wrocławskim; specjalizuje się w psychologii klinicznej i psychopatologii. W tym zakresie prowadzi wykłady i badania naukowe. Autorka publikacji dotyczących trudności oraz zaburzeń wieku rozwojowego, zaburzeń psychicznych i niepełnosprawności intelektualnych. 
Największe doświadczenie: badanie i diagnoza kliniczna zaburzeń osobowości, diagnoza pacjentów po zabiegach neurochirurgicznych, doradztwo w stanach zaburzeń psychicznych oraz niepełnosprawności. Przyjmuje w Poradni Psychologicznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Certyfikowany doradca życia rodzinnego.

dr hab. Alicja Czerkawska, prof. Uniwersytetu DSW

Dr hab. w obszarze nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika; pedagożka, poradoznawczyni, nauczycielka akademicka; reprezentuje podejście egzystencjalne w poradnictwie i psychoterapii; zajmuje się pomocą poradniczą, procesami rozwiązywania problemów życiowych, integracją poszczególnych sfery życia człowieka; wspiera młodzież w okresie adolescencji i osoby dorosłe w tworzeniu realistycznych projektów życiowych, rozwijaniu strategii radzenia sobie w życiu i samorealizacji; od 2011 należy do Naukowego Towarzystwa Poradoznawczego.