Opis kierunku:
Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.
Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią?
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji.
Dla kogo ten kierunek?
- Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji
- Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji
- Dla rzeczników prasowych
- Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów
Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW i Uniwersytetów WSB Merito z Chorzowa, Poznania, Szczecina, Torunia, Bydgoszczy, Opola, Łodzi, Wrocławia i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.
Co zyskujesz?
- Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
- Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
- Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
- Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy i skuteczny content.
- Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.
Studia idealne dla Ciebie!
Nie wiesz, na który kierunek się zdecydować? Skontaktuj się z Działem Studiów Podyplomowych: sp@dsw.edu.pl
Bezpłatne szkolenia
Dlaczego jeszcze warto wybrać studia podyplomowe na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW? Ponieważ każdy uczestnik studiów ma możliwość bezpłatnie wziąć udział w aż 4 dodatkowych szkoleniach! Odbędą się one w trakcie jednego weekendu i nie będą ze sobą kolidować godzinowo. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Więcej informacji o szkoleniach pod linkiem.
Formuły studiów podyplomowych
Studia podyplomowe na tym kierunku realizowane są:
- Online synchronicznie - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.
W dobie panującego konsumpcjonizmu warto być świadomym prosumentem, który nie tylko potrafi łatwo ocenić jakość produktów czy ich użyteczność, ale także jest biegły w mechanizmach komunikacji, za pomocą których marki próbują zdobyć naszą uwagę i sympatię. Olbrzymia konkurencja sprawia, że świadomość i wybieralność marki to dziś podstawowy cel podmiotów operujących na rynku. Całe zespoły strategów, produktowców i specjalistów ds. wizerunku oraz komunikacji projektują nowe brandy, a następnie ich wdrożenie, promocje, kampanie reklamowe etc. Warto znać i rozumieć psychologiczne aspekty rynkowe: z jednej strony mechanizmy promocyjne czy techniki perswazyjne używane w reklamie a z drugiej procesy podejmowania decyzji zakupowych oraz motywacje i zachowania konsumentów. Nie twierdzę, że nas to zaimpregnuje na działania marketingowe, bo to materia równie dynamiczna, co rynek, ale mając rzetelną wiedzę w tej dziedzinie, możemy mieć wpływ na kształt gospodarki, np. poprzez wspieranie uczciwie komunikujących się i etycznie prowadzonych biznesów.
Partnerzy kierunku
Program studiów
Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 141 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na zajęciach, zaliczenie wszystkich modułów objętych programem oraz zaliczenie testu końcowego.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - Studia podyplomowe
UWAGA! W dniach 20-21.11.2024 Biuro Rekrutacji jest nieczynne
pok. nr 14 - parter
Strzegomska 55
53-611 Wrocław
- pn: 09:00 - 16:00
- wt-pt: 08:30 - 16:00