Program studiów
Zajęcia prowadzone są przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym (zjazdy: sobota – niedziela) w wymiarze 141 godzin realizowane metodami aktywizującymi (ćwiczenia, warsztaty). Zajęcia realizowane są w 100 % zdalnie. Możesz studiować z każdego miejsca!
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest obecność na zajęciach, zaliczenie wszystkich modułów objętych programem oraz zaliczenie testu końcowego.
Psychologia reklamy
(65 godz.)
- Wstęp do psychologii
- Procesy poznawcze-nastrój, emocje
- Psychologia społeczna i poznawcza w reklamie
- Psychologia mediów
Komunikacja marketingowa
(25 godz.)
- Budowanie strategii komunikacyjnej
- Public relations
Współczesny konsument
(50 godz.)
- Promocje konsumenckie i perswazyjność reklamy
- Zachowania konsumenckie
- Motywacja i postawy konsumentów
FORMA ZALICZENIA
Zaliczenie wszystkich przedmiotów objętych programem studiów, zaliczenie egzaminu końcowego obejmującego cały zakres studiów.